Mr→鈜 发表于 2009-2-28 23:31

岩去完唱K~哈

飲左頗多酒~頭暈暈地~~嘎嘎嘎嘎嘎~家陣先翻到屋企,沖涼先

白花鸢尾 发表于 2009-2-28 23:33

真好生活

阿me 发表于 2009-2-28 23:34

:call: :call:我都想唱

gdut_stu 发表于 2009-2-28 23:35

回复 板凳 阿me 的帖子

对牛弹琴

白花鸢尾 发表于 2009-2-28 23:36

回复 板凳 阿me 的帖子

下次我地去咯

Mr→鈜 发表于 2009-2-28 23:37

原帖由 白花鸢尾 于 2009-2-28 23:36 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
下次我地去咯

下次叫埋我一齊去咯~

Mr→鈜 发表于 2009-2-28 23:37

原帖由 阿me 于 2009-2-28 23:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:call: :call:我都想唱

哈~下次一齊去唱

阿me 发表于 2009-2-28 23:39

原帖由 白花鸢尾 于 2009-2-28 23:36 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
下次我地去咯 好呀

阿me 发表于 2009-2-28 23:40

原帖由 Mr→鈜 于 2009-2-28 23:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


哈~下次一齊去唱 :biggrin: 好呀

hidefish 发表于 2009-2-28 23:40

回复 6楼 Mr→鈜 的帖子

:lol: 系咪你买单先

Mr→鈜 发表于 2009-2-28 23:41

原帖由 阿me 于 2009-2-28 23:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:biggrin: 好呀

哈~!好吖~有人陪我唱K

hidefish 发表于 2009-2-28 23:41

回复 8楼 阿me 的帖子

:lol: 上次小仙说海珠有间店好抵啊

阿me 发表于 2009-2-28 23:41

回复 12楼 hidefish 的帖子

系啊,好似20蚊4个钟噶

阿me 发表于 2009-2-28 23:42

原帖由 Mr→鈜 于 2009-2-28 23:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


哈~!好吖~有人陪我唱K :smile:我只去呃酒饮,睇你地唱~

hidefish 发表于 2009-2-28 23:42

回复 13楼 阿me 的帖子

:lol: 好哇,下次我地去啦

hidefish 发表于 2009-2-28 23:43

回复 14楼 阿me 的帖子

:hug: 哟,啊me好饮得

Mr→鈜 发表于 2009-2-28 23:44

原帖由 阿me 于 2009-2-28 23:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:smile:我只去呃酒饮,睇你地唱~

劈酒?單條~哈!我唱親K都系呃酒飲既...我唱歌5好聽

阿me 发表于 2009-3-1 00:15

回复 17楼 Mr→鈜 的帖子

:call: :call:我不会唱歌~

皒拄EOooo棟 发表于 2009-3-1 00:28

伤身啊。。。

Mr→鈜 发表于 2009-3-1 10:56

原帖由 阿me 于 2009-3-1 00:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:call: :call:我不会唱歌~

我最中意聽D 5識唱歌既人唱歌 ~
页: [1] 2
查看完整版本: 岩去完唱K~哈