岩去完唱K~哈
飲左頗多酒~頭暈暈地~~嘎嘎嘎嘎嘎~家陣先翻到屋企,沖涼先 真好生活 :call: :call:我都想唱回复 板凳 阿me 的帖子
对牛弹琴回复 板凳 阿me 的帖子
下次我地去咯 原帖由 白花鸢尾 于 2009-2-28 23:36 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif下次我地去咯
下次叫埋我一齊去咯~ 原帖由 阿me 于 2009-2-28 23:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:call: :call:我都想唱
哈~下次一齊去唱 原帖由 白花鸢尾 于 2009-2-28 23:36 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
下次我地去咯 好呀 原帖由 Mr→鈜 于 2009-2-28 23:37 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哈~下次一齊去唱 :biggrin: 好呀
回复 6楼 Mr→鈜 的帖子
:lol: 系咪你买单先 原帖由 阿me 于 2009-2-28 23:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:biggrin: 好呀
哈~!好吖~有人陪我唱K
回复 8楼 阿me 的帖子
:lol: 上次小仙说海珠有间店好抵啊回复 12楼 hidefish 的帖子
系啊,好似20蚊4个钟噶 原帖由 Mr→鈜 于 2009-2-28 23:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif哈~!好吖~有人陪我唱K :smile:我只去呃酒饮,睇你地唱~
回复 13楼 阿me 的帖子
:lol: 好哇,下次我地去啦回复 14楼 阿me 的帖子
:hug: 哟,啊me好饮得 原帖由 阿me 于 2009-2-28 23:42 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:smile:我只去呃酒饮,睇你地唱~
劈酒?單條~哈!我唱親K都系呃酒飲既...我唱歌5好聽
回复 17楼 Mr→鈜 的帖子
:call: :call:我不会唱歌~ 伤身啊。。。 原帖由 阿me 于 2009-3-1 00:15 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:call: :call:我不会唱歌~
我最中意聽D 5識唱歌既人唱歌 ~
页:
[1]
2