C-47 发表于 2009-3-2 11:29

仲有无人记得“明珠930”?

从初中睇到高中,差唔多个个星期都睇
明珠台,我爱你
记得最搞笑系果部连续剧:“左右做人难”
大学开始就无睇
唔知而家D节目仲好唔好睇呢?

伤枫悲秋 发表于 2009-3-2 11:29

知道,但系无体过

烂耳朵 发表于 2009-3-2 11:30

系啊~ 而家翻到屋企,发现明珠台都没了,我屋企人吾提,然后就没调呢个台。。。

失落的文明 发表于 2009-3-2 11:31

没有看过,有点可惜。

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-3-2 11:31

初三开始唔点睇电视无电脑用先睇

吖C 发表于 2009-3-2 12:26

前几日仲播翻龙猫咧

≮华★仔≯ 发表于 2009-3-2 12:32

,.左右做人难.....好好好好搞笑

C-47 发表于 2009-3-2 12:55

有电脑就基本无睇电视

zhangsj 发表于 2009-3-2 13:27

用校园网都可以看看啊!!明珠台!
页: [1]
查看完整版本: 仲有无人记得“明珠930”?