2饭2楼
我想问下2饭2楼卖3蚊一大旧果D肉系乜肉,话说吃左甘多次都未研究出黎系乜肉 人肉 最好就唔好研究啦,我惊你研究咗出嚟之后唔敢吃回复 楼主 EMMANUEL 的帖子
系琴晚未卖晒噶肉!虽然我未食过,不过我霖应该都差5多啦!回复 沙发 kyd 的帖子
呢个答案讨论过,发现五成立,好似无边忽有甘大快肉,甘细旧骨 原帖由 欢乐豆 于 2009-3-3 11:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif系琴晚未卖晒噶肉!虽然我未食过,不过我霖应该都差5多啦! 可能真系,好彩我未食过 原帖由 欢乐豆 于 2009-3-3 11:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系琴晚未卖晒噶肉!虽然我未食过,不过我霖应该都差5多啦! 我觉得几好味 咬落好有口感,大啖大啖肉
回复 7楼 EMMANUEL 的帖子
为左掩盖D5新鲜噶味道,距地实放好多香料!你咪觉得好味咯!
回复 8楼 欢乐豆 的帖子
但又五似猪肉,猪骨应该无甘细旧。。。下次去问下卖果个 肥虫肉!回复 10楼 豆胆 的帖子
白痴鸟尾么 lz签名图肉 好似无食过。 细骨发瘟猪肉吧回复 11楼 EMMANUEL 的帖子
唔系!唔话你知! 老鼠肉 其实你可以直接问阿姨 应该系人肉 :kiss:我觉得好难食喔,都唔知咩鬼来噶,食到都惊 :time: 未有结果,稳日去问问饭堂阿姨 原帖由 EMMANUEL 于 2009-3-3 11:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
呢个答案讨论过,发现五成立,好似无边忽有甘大快肉,甘细旧骨
细骨是镶进去作掩饰的
页:
[1]
2