EMMANUEL 发表于 2009-3-3 11:57

2饭2楼

我想问下2饭2楼卖3蚊一大旧果D肉系乜肉,话说吃左甘多次都未研究出黎系乜肉

kyd 发表于 2009-3-3 11:58

人肉

樱桃小丸 发表于 2009-3-3 11:58

最好就唔好研究啦,我惊你研究咗出嚟之后唔敢吃

欢乐豆 发表于 2009-3-3 11:59

回复 楼主 EMMANUEL 的帖子

系琴晚未卖晒噶肉!虽然我未食过,不过我霖应该都差5多啦!

EMMANUEL 发表于 2009-3-3 11:59

回复 沙发 kyd 的帖子

呢个答案讨论过,发现五成立,好似无边忽有甘大快肉,甘细旧骨

朗笑天下~ 发表于 2009-3-3 11:59

原帖由 欢乐豆 于 2009-3-3 11:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系琴晚未卖晒噶肉!虽然我未食过,不过我霖应该都差5多啦! 可能真系,好彩我未食过

EMMANUEL 发表于 2009-3-3 12:01

原帖由 欢乐豆 于 2009-3-3 11:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系琴晚未卖晒噶肉!虽然我未食过,不过我霖应该都差5多啦! 我觉得几好味 咬落好有口感,大啖大啖肉

欢乐豆 发表于 2009-3-3 12:03

回复 7楼 EMMANUEL 的帖子

为左掩盖D5新鲜噶味道,距地实放好多香料!
你咪觉得好味咯!

EMMANUEL 发表于 2009-3-3 12:05

回复 8楼 欢乐豆 的帖子

但又五似猪肉,猪骨应该无甘细旧。。。下次去问下卖果个

豆胆 发表于 2009-3-3 12:06

肥虫肉!

EMMANUEL 发表于 2009-3-3 12:21

回复 10楼 豆胆 的帖子

白痴鸟尾么

漂流瓶 发表于 2009-3-3 12:25

lz签名图肉

Samwen 发表于 2009-3-3 12:26

好似无食过。 细骨发瘟猪肉吧

豆胆 发表于 2009-3-3 12:26

回复 11楼 EMMANUEL 的帖子

唔系!唔话你知!

大蒜 发表于 2009-3-3 12:27

老鼠肉

爱上...玩 发表于 2009-3-3 12:29

其实
你可以直接问阿姨

休闲小妖 发表于 2009-3-3 12:32

应该系人肉

阿me 发表于 2009-3-3 12:33

:kiss:我觉得好难食喔,都唔知咩鬼来噶,食到都惊

EMMANUEL 发表于 2009-3-3 12:39

:time: 未有结果,稳日去问问饭堂阿姨

kyd 发表于 2009-3-3 12:40

原帖由 EMMANUEL 于 2009-3-3 11:59 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
呢个答案讨论过,发现五成立,好似无边忽有甘大快肉,甘细旧骨
细骨是镶进去作掩饰的
页: [1] 2
查看完整版本: 2饭2楼