回复 38楼 阿爪 的帖子
:time: 点睇都唔似好人,净系睇到你日日都系度发姣! 原帖由 樱桃小丸 于 2009-3-5 16:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifFY
er 哇,删贴甘高章 faint
LZ系时候请食饭 水鱼弟弟你最好删咗嗰一帖喔 肥丸学坏咗。。。 BC飞机高 原帖由 水鱼 于 2009-3-5 16:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
er
我帮水鱼你留低证据
回复 46楼 樱桃小丸 的帖子
姐姐,唔好啊 ~~唔好 啦~~~回复 50楼 水鱼 的帖子
你个BC回复 50楼 水鱼 的帖子
你要叫距FRJJ先会应你的 :mad:[ 本帖最后由 佐罗 于 2009-3-5 16:50 编辑 ] 请吃饭?看我今晚够不够时间翻译完那份二十页的英文软件用户手册,还要做成幻灯片,用中文讲解…超级不爽! 根本不冲突的两件事~~ 有饭局,我中意 蠢O又欺负纯情少男鸟~~ 找到工实请 听讲有饭局。我出现了 原帖由 漂流瓶 于 2009-3-5 04:48 PM 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
找到工实请
Mark