Mr→鈜 发表于 2009-3-6 20:41

比人拖欠人工.......

条友拖左我D粮成个星期 ...到今日都仲系同我讲过两日出到...

为人有D懵 发表于 2009-3-6 20:43

带刀上去收数

Mr→鈜 发表于 2009-3-6 20:45

回复 沙发 为人有D懵 的帖子

林住星期日距再5出比我,我就捉住距打距一锅!

C-47 发表于 2009-3-6 20:46

跳楼讨薪

Mr→鈜 发表于 2009-3-6 20:48

回复 跷跷板 C-47 的帖子

一枝霉 发表于 2009-3-6 21:10

带上全后院噶水友去追债

晴晴 发表于 2009-3-6 21:12

原帖由 一枝霉 于 2009-3-6 21:10 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
带上全后院噶水友去追债


带烧肉一个就够啦

不再熬夜 发表于 2009-3-6 21:20

Tai 发表于 2009-3-6 21:26

:lol: 梗系带猪欣啦

10个猪头9个唛 发表于 2009-3-6 21:52

:lol:

为人有D懵 发表于 2009-3-6 21:53

回复 9楼 Tai 的帖子

带你得啦,5使出动到我老人家

kenlee 发表于 2009-3-6 21:54

現時既經濟環境唔容易啊~~
體諒一下人地咯....話唔定人地會感激你
页: [1]
查看完整版本: 比人拖欠人工.......