比人拖欠人工.......
条友拖左我D粮成个星期 ...到今日都仲系同我讲过两日出到... 带刀上去收数回复 沙发 为人有D懵 的帖子
林住星期日距再5出比我,我就捉住距打距一锅! 跳楼讨薪回复 跷跷板 C-47 的帖子
带上全后院噶水友去追债 原帖由 一枝霉 于 2009-3-6 21:10 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif带上全后院噶水友去追债
带烧肉一个就够啦 哦 :lol: 梗系带猪欣啦 :lol:
回复 9楼 Tai 的帖子
带你得啦,5使出动到我老人家 現時既經濟環境唔容易啊~~體諒一下人地咯....話唔定人地會感激你
页:
[1]