为人有D懵 发表于 2009-3-7 14:23

回复 57楼 为人有D恶 的帖子

但系我未见过
静系见到其他牌子
你去稳,稳到请你饮

为人有D恶 发表于 2009-3-7 14:24

回复 60楼 小YT@小YT 的帖子

:shy: 边个都唔够我恶!

小YT@小YT 发表于 2009-3-7 14:24

原帖由 为人有D懵 于 2009-3-7 14:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我5记得天地一号几钱
好似话美味园噶苹果醋都几好饮
天地一号好好饮
美味园未试过~~~
之前5识,买过海天噶,劲难饮

后院居士 发表于 2009-3-7 14:24

LM小姐

为人有D恶 发表于 2009-3-7 14:24

回复 61楼 为人有D懵 的帖子

:shy: 我唔挑剔噶,资生堂既就好啦!

为人有D懵 发表于 2009-3-7 14:25

回复 63楼 小YT@小YT 的帖子

听讲海天系最难饮噶,恭喜

小YT@小YT 发表于 2009-3-7 14:25

原帖由 大飞猪 于 2009-3-7 14:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
天地一号

仲以为系生命一号
生命一号,促进大脑生长,飞猪系米饮得好多

为人有D懵 发表于 2009-3-7 14:25

回复 65楼 为人有D恶 的帖子

人5可以甘噶,一定要认清目标

小YT@小YT 发表于 2009-3-7 14:25

原帖由 为人有D恶 于 2009-3-7 14:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 边个都唔够我恶!
甘迟d我地私奔去月球

jean1 发表于 2009-3-7 14:25

原帖由 小YT@小YT 于 2009-3-7 14:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

:lol:哟,搭楼表白啵
某人快d来睇

真白痴的套

小YT@小YT 发表于 2009-3-7 14:26

原帖由 后院居士 于 2009-3-7 14:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LM小姐
:lol:终于有人知道系边个了

为人有D懵 发表于 2009-3-7 14:26

好冻,你地玩住先,训阵

为人有D恶 发表于 2009-3-7 14:26

回复 68楼 为人有D懵 的帖子

:shy: 我人随和嘛,唔介意咁多

小YT@小YT 发表于 2009-3-7 14:27

原帖由 为人有D懵 于 2009-3-7 14:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
听讲海天系最难饮噶,恭喜
超级难饮~~~个样又丑,似酱油

kyd 发表于 2009-3-7 14:27

流氓

为人有D恶 发表于 2009-3-7 14:27

回复 69楼 小YT@小YT 的帖子

:shy: 听讲火星好玩D,我地去咯

大飞猪 发表于 2009-3-7 14:27

回复 67楼 小YT@小YT 的帖子



大头~

大飞猪 发表于 2009-3-7 14:27

回复 72楼 为人有D懵 的帖子

气血不足~~

为人有D醒 发表于 2009-3-7 14:27

:call: LM,我爱你

小YT@小YT 发表于 2009-3-7 14:27

原帖由 jean1 于 2009-3-7 14:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


真白痴的套
H=何 or 黄or 胡or~~~??
页: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12
查看完整版本: 表白贴:我爱你