回复 57楼 为人有D恶 的帖子
但系我未见过静系见到其他牌子
你去稳,稳到请你饮
回复 60楼 小YT@小YT 的帖子
:shy: 边个都唔够我恶! 原帖由 为人有D懵 于 2009-3-7 14:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我5记得天地一号几钱
好似话美味园噶苹果醋都几好饮
天地一号好好饮
美味园未试过~~~
之前5识,买过海天噶,劲难饮 LM小姐
回复 61楼 为人有D懵 的帖子
:shy: 我唔挑剔噶,资生堂既就好啦!回复 63楼 小YT@小YT 的帖子
听讲海天系最难饮噶,恭喜 原帖由 大飞猪 于 2009-3-7 14:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif天地一号
仲以为系生命一号
生命一号,促进大脑生长,飞猪系米饮得好多
回复 65楼 为人有D恶 的帖子
人5可以甘噶,一定要认清目标 原帖由 为人有D恶 于 2009-3-7 14:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:shy: 边个都唔够我恶!
甘迟d我地私奔去月球 原帖由 小YT@小YT 于 2009-3-7 14:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol:哟,搭楼表白啵
某人快d来睇
真白痴的套 原帖由 后院居士 于 2009-3-7 14:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LM小姐
:lol:终于有人知道系边个了 好冻,你地玩住先,训阵
回复 68楼 为人有D懵 的帖子
:shy: 我人随和嘛,唔介意咁多 原帖由 为人有D懵 于 2009-3-7 14:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif听讲海天系最难饮噶,恭喜
超级难饮~~~个样又丑,似酱油 流氓
回复 69楼 小YT@小YT 的帖子
:shy: 听讲火星好玩D,我地去咯回复 67楼 小YT@小YT 的帖子
大头~
回复 72楼 为人有D懵 的帖子
气血不足~~ :call: LM,我爱你 原帖由 jean1 于 2009-3-7 14:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif真白痴的套
H=何 or 黄or 胡or~~~??