yytt
发表于 2009-3-7 22:12
原帖由 EMMANUEL 于 2009-3-7 22:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我唔会嫌弃你噶,一起睇紫荆花拉!
边度睇
yytt
发表于 2009-3-7 22:13
成十日无见过亚哥了~~~
gdut_stu
发表于 2009-3-7 22:14
把色到的MM上缴
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:14
回复 21楼 yytt 的帖子
听讲内区洞庭湖,人工湖果边都有得睇!!
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:14
回复 23楼 gdut_stu 的帖子
把烧肉做诱饵!1
yytt
发表于 2009-3-7 22:16
原帖由 EMMANUEL 于 2009-3-7 22:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
听讲内区洞庭湖,人工湖果边都有得睇!!
突然醒起原来果d就系紫荆花,有乜好睇
gdut_stu
发表于 2009-3-7 22:17
回复 26楼 yytt 的帖子
比你D痴胶花好睇
kyd
发表于 2009-3-7 22:18
明天回龙洞镇守
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:18
回复 26楼 yytt 的帖子
关键系我陪你睇啊,有我甘D靓仔系度,实唔同拉!
阿me
发表于 2009-3-7 22:19
带上我啦
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:20
回复 28楼 kyd 的帖子
长江后浪推前浪,你OUT了
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:21
回复 30楼 阿me 的帖子
我惊牛佬吃醋
yytt
发表于 2009-3-7 22:21
原帖由 gdut_stu 于 2009-3-7 22:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
比你D痴胶花好睇
你癫噶
yytt
发表于 2009-3-7 22:22
甘有闲情逸致~~~系度睇吴彦祖好过
米鸣
发表于 2009-3-7 22:23
淫乱
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:24
回复 34楼 yytt 的帖子
吴彦祖甘虚幻,边有我甘实在!!
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:24
回复 35楼 米鸣 的帖子
米岗,一起拉
yytt
发表于 2009-3-7 22:25
咦。点解突然间肯过龙洞既~~~边位MM甘大吸引力,请得郁你
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:26
回复 38楼 yytt 的帖子
果个女生就系你拉, 你就从了我吧!
EMMANUEL
发表于 2009-3-7 22:33
页底