阿爪
发表于 2009-3-11 00:23
表白帖5
早晨,我爱你!食饭未?
谂唔到我既表白帖已经来到第五期了……
petercen2005
发表于 2009-3-11 00:25
向谁呢???
阿爪
发表于 2009-3-11 00:27
LS系粉肠
£湮灭鸢尾★
发表于 2009-3-11 00:28
LZ间歇性发姣症又发作
kyd
发表于 2009-3-11 00:28
同上
阿爪
发表于 2009-3-11 00:32
肥尾肥K我爱你
kyd
发表于 2009-3-11 00:33
对唔住
爱得太迟了
阿爪
发表于 2009-3-11 00:33
肥K我好挂住你啊
阿爪
发表于 2009-3-11 00:34
肥尾我地见面拉~
kyd
发表于 2009-3-11 00:34
好了好了 我知道了
寄盒水晶凤爪过来表达一下你嘅挂念好吗
阿爪
发表于 2009-3-11 00:35
哦,88
£湮灭鸢尾★
发表于 2009-3-11 00:35
回复 9楼 阿爪 的帖子
一,我唔肥。
二,我唔会中意你噶。
你死心啦
kyd
发表于 2009-3-11 00:35
不送
晴晴
发表于 2009-3-11 00:37
鸡骨爪的病又严重了
£湮灭鸢尾★
发表于 2009-3-11 00:37
不过我唔介意见下水晶凤爪噶
阿爪
发表于 2009-3-11 00:38
信我啦,你好肥噶!!你要对自己有信心先得噶!!
kyd
发表于 2009-3-11 00:38
多谢
£湮灭鸢尾★
发表于 2009-3-11 00:38
回复 16楼 阿爪 的帖子
信你都唔会肥啦!
阿爪
发表于 2009-3-11 00:39
来,大家跟住我大嗌“肥,唔系肥尾既错!!肥尾我地支持你”
夕阳如风
发表于 2009-3-11 00:39
楼主一定傻了