阿爪 发表于 2009-3-11 00:23

表白帖5

早晨,我爱你!食饭未?
谂唔到我既表白帖已经来到第五期了……

petercen2005 发表于 2009-3-11 00:25

向谁呢???

阿爪 发表于 2009-3-11 00:27

LS系粉肠

£湮灭鸢尾★ 发表于 2009-3-11 00:28

LZ间歇性发姣症又发作

kyd 发表于 2009-3-11 00:28

同上

阿爪 发表于 2009-3-11 00:32

肥尾肥K我爱你

kyd 发表于 2009-3-11 00:33

对唔住
爱得太迟了

阿爪 发表于 2009-3-11 00:33

肥K我好挂住你啊

阿爪 发表于 2009-3-11 00:34

肥尾我地见面拉~

kyd 发表于 2009-3-11 00:34

好了好了 我知道了
寄盒水晶凤爪过来表达一下你嘅挂念好吗

阿爪 发表于 2009-3-11 00:35

哦,88

£湮灭鸢尾★ 发表于 2009-3-11 00:35

回复 9楼 阿爪 的帖子

一,我唔肥。
二,我唔会中意你噶。
你死心啦

kyd 发表于 2009-3-11 00:35

不送

晴晴 发表于 2009-3-11 00:37

鸡骨爪的病又严重了

£湮灭鸢尾★ 发表于 2009-3-11 00:37

不过我唔介意见下水晶凤爪噶

阿爪 发表于 2009-3-11 00:38

信我啦,你好肥噶!!你要对自己有信心先得噶!!

kyd 发表于 2009-3-11 00:38

多谢

£湮灭鸢尾★ 发表于 2009-3-11 00:38

回复 16楼 阿爪 的帖子

信你都唔会肥啦!

阿爪 发表于 2009-3-11 00:39

来,大家跟住我大嗌“肥,唔系肥尾既错!!肥尾我地支持你”

夕阳如风 发表于 2009-3-11 00:39

楼主一定傻了
页: [1] 2 3
查看完整版本: 表白帖5