艾尔迪斯 发表于 2009-3-12 12:51

有毛MM玩QQ音速嘎?

RT

无聊

功课压力

唔敢玩魔兽

退出魔坛

得闲玩下 QQ音速

发觉自己弱到咩咁~

求MM手把手带我练级

Shales 发表于 2009-3-12 12:56

两样都玩~不过吾系MM

lyling 发表于 2009-3-12 12:58

:kiss:

艾尔迪斯 发表于 2009-3-12 12:59

咁有咩

类似嘅

简单

唔使用脑

又唔会sai好多时间嘅游戏啊?

阿me 发表于 2009-3-12 13:24

:smile: 来吧,一齐玩

皒拄EOooo棟 发表于 2009-3-12 13:24

两样都有玩,E家无时间玩

Shales 发表于 2009-3-12 13:38

原帖由 皒拄EOooo棟 于 2009-3-12 13:24 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
两样都有玩,E家无时间玩
你玩魔兽?

Shales 发表于 2009-3-12 13:40

原帖由 阿me 于 2009-3-12 13:24 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:smile: 来吧,一齐玩
叫牛佬同你玩~

阿me 发表于 2009-3-12 13:48

回复 8楼 Shales 的帖子

:sweat: 距唔识玩

阿me 发表于 2009-3-12 13:49

:smile: 你边区?广东电信二快快来

Shales 发表于 2009-3-12 13:52

我好似广东电信一,你几多级咖?
跑太快我跟吾上

Shales 发表于 2009-3-12 13:52

原帖由 阿me 于 2009-3-12 13:48 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:sweat: 距唔识玩
琴晚系度睇我玩

阿me 发表于 2009-3-12 13:53

回复 11楼 Shales 的帖子

PM 个名比我

阿me 发表于 2009-3-12 13:53

回复 12楼 Shales 的帖子

前晚系我度睇我玩

皒拄EOooo棟 发表于 2009-3-13 15:56

回复 7楼 Shales 的帖子

有问题咩。。。

山寨MJMM 发表于 2009-3-13 15:59

是MM 但是不会玩

艾尔迪斯 发表于 2009-3-13 16:29

一起学咯=、=

kyd 发表于 2009-3-13 16:35

的确比较弱智
页: [1]
查看完整版本: 有毛MM玩QQ音速嘎?