lyling 发表于 2009-3-23 17:09

心情好好!!!

今天考C1文科,本来准备得唔够充分,考果时候好惊啊,第一次考左个88出黎,吓到我冷汗都出左 。。。

补考,手在抖

最后考完检查左一次,按交卷果一下真系心跳加速,都唔敢睇

结果92分,哈哈。。。过左。。。好开心

同住一齐考果两位靓女好劲啊一个98一个96,忡要多谢距地比我信心,THX

lyling 发表于 2009-3-23 17:09

自沙

lyling 发表于 2009-3-23 17:09

BD

lyling 发表于 2009-3-23 17:10

QQB都要喇

Ike 发表于 2009-3-23 17:10

咁屎...

冯家老二 发表于 2009-3-23 17:10

等散分

Ike 发表于 2009-3-23 17:10

过咗识做啦....

Ike 发表于 2009-3-23 17:11

等散分
冯家老二 发表于 2009-3-23 17:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


一出鬼神惊...

冯家老二 发表于 2009-3-23 17:11

霸多楼~~~今天好晒!

lyling 发表于 2009-3-23 17:11

咁屎...
Ike 发表于 2009-3-23 17:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我就系甘屎噶喇,点啊,有意见?

BB猪 发表于 2009-3-23 17:12

么系C1文科啊?

Ike 发表于 2009-3-23 17:12



我就系甘屎噶喇,点啊,有意见?
lyling 发表于 2009-3-23 17:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


你加咗我分你大晒了...

流云飞雪 发表于 2009-3-23 17:12

加分庆祝

Ike 发表于 2009-3-23 17:12

霸多楼~~~今天好晒!
冯家老二 发表于 2009-3-23 17:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


好热吧...

lyling 发表于 2009-3-23 17:14

散完,分唔多,大家开心就好

冯家老二 发表于 2009-3-23 17:19

14# Ike
系啊,都几热下啊,关键系个日头晒!

BB猪 发表于 2009-3-23 17:19

没人答我,继续霸楼
PS:多谢lyling比我加分

lyling 发表于 2009-3-23 17:19

没人答我,继续霸楼
PS:多谢小散比我加分
BB猪 发表于 2009-3-23 17:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

小汽车C1牌照科目一考试。。。

明白挂

Ike 发表于 2009-3-23 17:20

么系C1文科啊?
BB猪 发表于 2009-3-23 17:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


驾照....C1牌...

冯家老二 发表于 2009-3-23 17:20

17# BB猪
唔知,有分领我就知。
页: [1] 2 3
查看完整版本: 心情好好!!!