心情好好!!!
今天考C1文科,本来准备得唔够充分,考果时候好惊啊,第一次考左个88出黎,吓到我冷汗都出左 。。。补考,手在抖
最后考完检查左一次,按交卷果一下真系心跳加速,都唔敢睇
结果92分,哈哈。。。过左。。。好开心
同住一齐考果两位靓女好劲啊一个98一个96,忡要多谢距地比我信心,THX 自沙 BD QQB都要喇 咁屎... 等散分 过咗识做啦.... 等散分
冯家老二 发表于 2009-3-23 17:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一出鬼神惊... 霸多楼~~~今天好晒! 咁屎...
Ike 发表于 2009-3-23 17:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我就系甘屎噶喇,点啊,有意见? 么系C1文科啊?
我就系甘屎噶喇,点啊,有意见?
lyling 发表于 2009-3-23 17:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你加咗我分你大晒了... 加分庆祝 霸多楼~~~今天好晒!
冯家老二 发表于 2009-3-23 17:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好热吧... 散完,分唔多,大家开心就好 14# Ike
系啊,都几热下啊,关键系个日头晒! 没人答我,继续霸楼
PS:多谢lyling比我加分 没人答我,继续霸楼
PS:多谢小散比我加分
BB猪 发表于 2009-3-23 17:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小汽车C1牌照科目一考试。。。
明白挂 么系C1文科啊?
BB猪 发表于 2009-3-23 17:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
驾照....C1牌... 17# BB猪
唔知,有分领我就知。