~饿~~~~~~
突然间好饿~但是净系得D啫哩系度~唔想食啫哩~ 食饭先。。。 自己烧 自己烧 过来~请你食宵夜 过来~请你食宵夜
夕阳如风 发表于 2009-3-23 17:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
多谢如妹 鱼胸埋单 伤心 又晒命 晚餐食得有DD撑~ 食佐烧鸭+烧肉饭 过来~请你食宵夜
夕阳如风 发表于 2009-3-23 17:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你讲架,到时稳你请消夜 刚刚开唔到后院,郁闷 13# J
RP呀RP 搭台 一般,我有储备徐福记 零食系刚上班的时候就派晒了 搭台
kyd 发表于 2009-3-23 21:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
想点搭? 我宿舍只得面包一份
囧啊.....
吃面包么? 我宿舍只得面包一份
囧啊.....
吃面包么?
ccrozhou88 发表于 2009-3-23 21:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
EMS过来东莞俾我
页:
[1]
2