Hysteric
发表于 2009-3-26 11:33
祝我自己好运
如题,&大家好,早晨啊!!!!
Hysteric
发表于 2009-3-26 11:40
无人理我
水若寒风
发表于 2009-3-26 11:40
午饭时间到
Issac
发表于 2009-3-26 11:41
都吃饭去啦
腊肠C
发表于 2009-3-26 11:41
Hysteric
发表于 2009-3-26 11:42
[轉貼]「幫人」制止打嗝方法
制止自己打嗝既方法就聽得多了....大家又有無試過幫人整停打嗝呢
方法如下:
當你的朋友打嗝的時候, 你只要問他一條問題, 就是 : 「 你食左飯未呀 ??」
當對方答了你問題....佢就會回復正常
我都係唔知幾多年前係電視定聽收音機聽返黎
就是這麼神奇, 就是這麼有趣, 得唔得, 你們都可以試試看啊~!!!
Hysteric
发表于 2009-3-26 11:42
5# 腊肠C
兰州烧饼是什么意思
司机弟弟
发表于 2009-3-26 11:43
好运~~~
Hysteric
发表于 2009-3-26 12:01
好
sasalin
发表于 2009-3-26 12:24
hao~~~~~~~
页:
[1]