Hysteric 发表于 2009-3-26 11:33

祝我自己好运

如题,&大家好,早晨啊!!!!

Hysteric 发表于 2009-3-26 11:40

无人理我

水若寒风 发表于 2009-3-26 11:40

午饭时间到

Issac 发表于 2009-3-26 11:41

都吃饭去啦

腊肠C 发表于 2009-3-26 11:41

Hysteric 发表于 2009-3-26 11:42

[轉貼]「幫人」制止打嗝方法
制止自己打嗝既方法就聽得多了....大家又有無試過幫人整停打嗝呢

方法如下:

當你的朋友打嗝的時候, 你只要問他一條問題, 就是 : 「 你食左飯未呀 ??」

當對方答了你問題....佢就會回復正常

我都係唔知幾多年前係電視定聽收音機聽返黎

就是這麼神奇, 就是這麼有趣, 得唔得, 你們都可以試試看啊~!!!

Hysteric 发表于 2009-3-26 11:42

5# 腊肠C

兰州烧饼是什么意思

司机弟弟 发表于 2009-3-26 11:43

好运~~~

Hysteric 发表于 2009-3-26 12:01

sasalin 发表于 2009-3-26 12:24

hao~~~~~~~
页: [1]
查看完整版本: 祝我自己好运