小仙话我太耐冇上后院,特此路过
RT,呢排几乎都冇点上过后院,特发此贴证明我噶存在。 我讲噶 2# 伤枫悲秋 你有讲过咩? 哼!我吾讲无人记得你啦! 小仙系边个? 你太耐冇上后院.特此路过 哦 我也好久没上过了,路过下~ 我也好久没路过了 你只狗仲健在么?、、、、、、、、、、、、、、、、、、、 10# 阿me煲左了 哼!我吾讲无人记得你啦!
伤枫悲秋 发表于 2009-3-28 12:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif自己记得自己就好啦~~ 10# 阿me
煲左了
jean1 发表于 2009-3-28 12:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
牛佬吃了狗鞭? 11# jean1 牛佬五系去实习咩?甘得闲? 10# 阿me 五话你知~~嘿嘿 10# 阿me五话你知~~嘿嘿
朗笑天下~ 发表于 2009-3-28 12:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 既系比你食左啦 出现下~ 混眼熟~~~~ 19# 休闲小妖 额,我整过她一锅乜啊?五好乱UP喔~~
页:
[1]
2