晴为他思
发表于 2009-3-31 16:35
号外号外~~~~~~~~注意啦
风很大
天很落黑
要下雨啦,好收衫啦
晴为他思
发表于 2009-3-31 16:36
落左甘多场雨
搞到都没物芒果结到
今年又很少芒果吃了
霉力没法挡
发表于 2009-3-31 16:36
大学城很平静
吊儿郎当
发表于 2009-3-31 16:36
烈日当空
晴为他思
发表于 2009-3-31 16:36
可能隔得远的关系啦
那,顺德番禺的朋友注意啦,要落雨啦
kyd
发表于 2009-3-31 16:38
收ed
流云飞雪
发表于 2009-3-31 16:38
一点风吹草动都没有
你当我猪欣呀
发表于 2009-3-31 16:40
一切尚好
晴为他思
发表于 2009-3-31 16:42
关机罗
趁没落出雨
爬上树摘翻D枇杷吃先
晴为他思
发表于 2009-3-31 16:43
收ed
kyd 发表于 2009-3-31 16:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你个边点?
落出没?
哗,拆天啦
kyd
发表于 2009-3-31 16:44
落咗小小 而家停咗
枇杷留下!!
畀心机
发表于 2009-3-31 16:45
我以为你话揾到工添~~
我呢度好大太阳~
热死~
后院居士
发表于 2009-3-31 16:53
毛毛雨
甜橙
发表于 2009-3-31 16:54
讨厌下雨,又不能出去逛了
霉力没法挡
发表于 2009-3-31 16:55
还以为你要结婚了,
大学城飘起毛毛细雨了
donger623
发表于 2009-3-31 17:44
4点出去球场打波,刚打左一阵,就飘起毛毛雨,汗都未出又要走返来
哎,又要多洗一套衫!
追你十二条街
发表于 2009-3-31 17:45
乜事乜事???
ふおげさぞ
发表于 2009-3-31 18:10
落好细既雨上瑜伽
皒拄EOooo棟
发表于 2009-3-31 18:39
落咗兩滴
Issac
发表于 2009-3-31 18:43
讨厌打雷