低调的MJ 发表于 2009-4-1 00:04

【MJ派FP活动】热烈庆祝后院银行重开,跟帖即送高额FP

本帖最后由 低调的MJ 于 2009-4-1 00:45 编辑

You're fooled...


吊儿郎当 发表于 2009-4-1 00:04

跟帖

滴滴 发表于 2009-4-1 00:04

我要FP

滴滴 发表于 2009-4-1 00:05

继续继续

gdut_stu 发表于 2009-4-1 00:05

来啦来啦

冰山俊男 发表于 2009-4-1 00:05

冰山俊男 发表于 2009-4-1 00:06

滴滴 发表于 2009-4-1 00:06

被骗了

gdut_stu 发表于 2009-4-1 00:07

快送我老婆本

Ike 发表于 2009-4-1 00:07

问候下你。。。。

小小MJ 发表于 2009-4-1 00:08

入来讲愚人节快乐咋!

低调的MJ 发表于 2009-4-1 00:13

7# 冰山俊男
俊男得闲带携一下

(-.-)游謉 发表于 2009-4-1 00:13

我银行入边都冇钱
开唔开都冇所谓

littleonelittle 发表于 2009-4-1 00:15

睇咗漏水張帖先
如果唔系實好興奮甘入嚟比樓主呃

donger623 发表于 2009-4-1 00:15

大家节日快乐!
lz散分

伤枫悲秋 发表于 2009-4-1 00:16

愚人节?

单眼皮蟀哥 发表于 2009-4-1 00:17

呃人既。。。

冰山俊男 发表于 2009-4-1 00:17

低调的MJ 发表于 2009-4-1 00:21

睇咗漏水張帖先
如果唔系實好興奮甘入嚟比樓主呃
littleonelittle 发表于 2009-4-1 00:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
发迟左一分钟。。。有两帖就没咁好玩了

一路路过 发表于 2009-4-1 00:24

哦~过了12点,忽略这点了.
页: [1] 2 3
查看完整版本: 【MJ派FP活动】热烈庆祝后院银行重开,跟帖即送高额FP