低调的MJ
发表于 2009-4-1 00:04
【MJ派FP活动】热烈庆祝后院银行重开,跟帖即送高额FP
本帖最后由 低调的MJ 于 2009-4-1 00:45 编辑
You're fooled...
吊儿郎当
发表于 2009-4-1 00:04
跟帖
滴滴
发表于 2009-4-1 00:04
我要FP
滴滴
发表于 2009-4-1 00:05
继续继续
gdut_stu
发表于 2009-4-1 00:05
来啦来啦
冰山俊男
发表于 2009-4-1 00:05
冰山俊男
发表于 2009-4-1 00:06
滴滴
发表于 2009-4-1 00:06
被骗了
gdut_stu
发表于 2009-4-1 00:07
快送我老婆本
Ike
发表于 2009-4-1 00:07
问候下你。。。。
小小MJ
发表于 2009-4-1 00:08
入来讲愚人节快乐咋!
低调的MJ
发表于 2009-4-1 00:13
7# 冰山俊男
俊男得闲带携一下
(-.-)游謉
发表于 2009-4-1 00:13
我银行入边都冇钱
开唔开都冇所谓
littleonelittle
发表于 2009-4-1 00:15
睇咗漏水張帖先
如果唔系實好興奮甘入嚟比樓主呃
donger623
发表于 2009-4-1 00:15
大家节日快乐!
lz散分
伤枫悲秋
发表于 2009-4-1 00:16
愚人节?
单眼皮蟀哥
发表于 2009-4-1 00:17
呃人既。。。
冰山俊男
发表于 2009-4-1 00:17
低调的MJ
发表于 2009-4-1 00:21
睇咗漏水張帖先
如果唔系實好興奮甘入嚟比樓主呃
littleonelittle 发表于 2009-4-1 00:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
发迟左一分钟。。。有两帖就没咁好玩了
一路路过
发表于 2009-4-1 00:24
哦~过了12点,忽略这点了.