伤枫悲秋 发表于 2009-4-6 14:15

62# 牛B仔 边个话我系女嘅!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

伤枫悲秋 发表于 2009-4-6 14:16

63# 小紫 我都系
同鬼宿一样样果个叫咩话?

小紫 发表于 2009-4-6 14:17

唔记得了~~

多啦D梦 发表于 2009-4-6 14:18

其实木之本樱巨哥哥都唔错···

伤枫悲秋 发表于 2009-4-6 14:19

67# 多啦D梦 一直觉得距下巴可以撞穿玻璃

多啦D梦 发表于 2009-4-6 14:21

67# 多啦D梦 一直觉得距下巴可以撞穿玻璃
伤枫悲秋 发表于 2009-4-6 14:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
觉得巨靓仔又搞笑···

小紫 发表于 2009-4-6 14:21

其实木之本樱巨哥哥都唔错···
多啦D梦 发表于 2009-4-6 14:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

木之本桃矢

多啦D梦 发表于 2009-4-6 14:24



木之本桃矢
小紫 发表于 2009-4-6 14:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无错···就系巨···
心目中白马王子···

小紫 发表于 2009-4-6 14:26

多谢加分

仲有好多动漫男主角都几好的

占士大帝 发表于 2009-4-6 17:21

我中意女性版乱马~~~

gdut_A 发表于 2009-4-6 20:17

我中意玫瑰啊

工大牛奶糖 发表于 2009-4-6 20:29

我拣百变小樱既哥哥
或者礼服蒙面侠

一路路过 发表于 2009-4-6 20:41

SABER...可以当保镖.

吉亲史弗 发表于 2009-4-6 22:26

泉此方...居然无人爱~~

占士大帝 发表于 2009-4-6 22:30

sailor moon!

休闲小虾米 发表于 2009-4-6 23:43

点解无人选不知火舞。。

≮华★仔≯ 发表于 2009-4-6 23:53

= =..........凌波丽....最爱...
页: 1 2 3 [4]
查看完整版本: 如果让你选一个动漫女性角色做女朋友,你会选谁?理由