62# 牛B仔 边个话我系女嘅!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
63# 小紫 我都系
同鬼宿一样样果个叫咩话?
唔记得了~~
其实木之本樱巨哥哥都唔错···
67# 多啦D梦 一直觉得距下巴可以撞穿玻璃
67# 多啦D梦 一直觉得距下巴可以撞穿玻璃
伤枫悲秋 发表于 2009-4-6 14:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
觉得巨靓仔又搞笑···
其实木之本樱巨哥哥都唔错···
多啦D梦 发表于 2009-4-6 14:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
木之本桃矢
木之本桃矢
小紫 发表于 2009-4-6 14:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无错···就系巨···
心目中白马王子···
多谢加分
仲有好多动漫男主角都几好的
我中意女性版乱马~~~
我中意玫瑰啊
我拣百变小樱既哥哥
或者礼服蒙面侠
SABER...可以当保镖.
泉此方...居然无人爱~~
sailor moon!
点解无人选不知火舞。。
= =..........凌波丽....最爱...