为人有D懵
发表于 2009-4-5 13:41
因为觉得我识得你
十指紧扣
发表于 2009-4-5 13:50
你绝对唔识得我
十指紧扣
发表于 2009-4-5 13:51
一个普通既男生,唔靓仔,好难吸引女生噶!
司机弟弟
发表于 2009-4-5 15:03
不是啊ME的我入来了~~~~还好无被人认为我是MJ
十指紧扣
发表于 2009-4-5 16:37
占士大帝
发表于 2009-4-5 16:37
15# 白花鸢尾
100%唔系
十指紧扣
发表于 2009-4-5 16:47
100%我就系本尊
iloveme
发表于 2009-4-5 17:53
不是我
十指紧扣
发表于 2009-4-5 18:33
28# iloveme
你是tyk?