晴晴 发表于 2009-4-7 01:56

失眠&夜猫集合帖

好想训觉,但又训吾着,头很痛
未训的留下言啦

晴晴 发表于 2009-4-7 01:59

好多蚊孳捐左入蚊帐,鬼杀甘吵
好似有D肚饿先

lyling 发表于 2009-4-7 02:00

有分否

十指紧扣 发表于 2009-4-7 02:00

夜猫当然少不了我真假仙啦,唔使训的路过

















点解唔使训,因为我系神仙,你见过神仙训觉么?

马甲横行 发表于 2009-4-7 03:10

好想训觉,但又训吾着,头很痛
未训的留下言啦
晴晴 发表于 2009-4-7 01:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifhi楼主有分否?

七五铁 发表于 2009-4-7 09:23

昨天非常累,很早就睡了,一大早醒来,真好

donger623 发表于 2009-4-7 10:30

琴晚,系楼主发帖既前一刻训左!

司机弟弟 发表于 2009-4-7 13:04

晴晴更夜训啊~~~~琴晚11点就累到训着了
页: [1]
查看完整版本: 失眠&夜猫集合帖