小愚儿 发表于 2009-4-7 12:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif停靠下有乜稀奇 QQ。。。。-_-!!
http://epaper.nddaily.com/B/res/1/524/2008-12/16/FA12/res01_attpic_brief.jpg 停靠下有乜稀奇
小虾米 发表于 2009-4-7 12:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
停靠在那里几年了-_- ...佢既字岩好反光..睇吾到....
觉得部车好差..车牌好.. QQ。。。。-_-!!
http://epaper.nddaily.com/B/res/1/524/2008-12/16/FA12/res01_attpic_brief.jpg
小愚儿 发表于 2009-4-7 12:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif车牌仲贵过车。。。。。 套牌 寒MM有见地··· ...佢既字岩好反光..睇吾到....
觉得部车好差..车牌好..
≮华★仔≯ 发表于 2009-4-7 12:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
的确好差,劳屎莱屎Silver Spur(百度结果)-_- 银色幽灵。。。好Q贵噶 好牛的车牌 居然可以看到图··· 啧啧,BCLZ
页:
1
[2]