717 发表于 2009-4-7 23:55

等睇欧冠。。。曼联吖赢2波╭(╯3╰)╮

RT

腊肠希 发表于 2009-4-7 23:56

頭號通緝犯 发表于 2009-4-7 23:56

希望啦

≮华★仔≯ 发表于 2009-4-8 00:05

诅咒曼联输..我要车仔!!

717 发表于 2009-4-8 00:06

4# ≮华★仔≯

车仔

mistletoe 发表于 2009-4-8 00:15

2波应该都差不多甘上下喇

佐伊 发表于 2009-4-8 00:17

睇好1波或者平,信唔信

十指紧扣 发表于 2009-4-8 00:20

一般会赢2波

休闲小虾米 发表于 2009-4-8 10:37

7#应该去买足彩了。。

邪433 发表于 2009-4-8 11:58

赢不了

00:00 发表于 2009-4-8 12:20

听讲2比2

≮华★仔≯ 发表于 2009-4-8 12:47

原来我小白了...车仔昨晚没份..
页: [1]
查看完整版本: 等睇欧冠。。。曼联吖赢2波╭(╯3╰)╮