717
发表于 2009-4-7 23:55
等睇欧冠。。。曼联吖赢2波╭(╯3╰)╮
RT
腊肠希
发表于 2009-4-7 23:56
頭號通緝犯
发表于 2009-4-7 23:56
希望啦
≮华★仔≯
发表于 2009-4-8 00:05
诅咒曼联输..我要车仔!!
717
发表于 2009-4-8 00:06
4# ≮华★仔≯
车仔
mistletoe
发表于 2009-4-8 00:15
2波应该都差不多甘上下喇
佐伊
发表于 2009-4-8 00:17
睇好1波或者平,信唔信
十指紧扣
发表于 2009-4-8 00:20
一般会赢2波
休闲小虾米
发表于 2009-4-8 10:37
7#应该去买足彩了。。
邪433
发表于 2009-4-8 11:58
赢不了
00:00
发表于 2009-4-8 12:20
听讲2比2
≮华★仔≯
发表于 2009-4-8 12:47
原来我小白了...车仔昨晚没份..
页:
[1]