C-47 发表于 2009-4-27 20:02

阿叔S咗~~~~~~~~~~~~~

以后无得听阿叔讲波
以后见唔到阿叔客串电影
阿叔,一路走好

XIAO-GAO 发表于 2009-4-27 20:06

唔系啩?

顶你个心啊 发表于 2009-4-27 20:11

边个?

司机弟弟 发表于 2009-4-27 20:16

5G想讲边个~~~

伤枫悲秋 发表于 2009-4-27 20:18

深切哀悼…

≮华★仔≯ 发表于 2009-4-27 21:16

吾知讲边个..

邪433 发表于 2009-4-27 21:17

前几日听讲过

盗帅留香 发表于 2009-4-27 21:26

23日的事啦~香港足球评述界一代宗师“阿叔”林尚义

miming 发表于 2009-4-27 21:27

香港的....好大年纪了

占士大帝 发表于 2009-4-27 21:46

前几日既新闻啦。。。。阿叔唔单只讲波叻,做戏都好搞笑

kyd 发表于 2009-4-27 21:54

貌似系几日前响公仔箱度见到尼条新闻

追你十二条街 发表于 2009-4-27 21:56

阿叔系边个?

又一迷途小书童 发表于 2009-4-27 21:56

古惑仔里面的牧师

双面E人 发表于 2009-4-27 22:09

LS d 够精辟,阿叔,一路走好```

00:00 发表于 2009-4-27 22:48

好几日之前既新闻
页: [1]
查看完整版本: 阿叔S咗~~~~~~~~~~~~~