C-47
发表于 2009-4-27 20:02
阿叔S咗~~~~~~~~~~~~~
以后无得听阿叔讲波
以后见唔到阿叔客串电影
阿叔,一路走好
XIAO-GAO
发表于 2009-4-27 20:06
唔系啩?
顶你个心啊
发表于 2009-4-27 20:11
边个?
司机弟弟
发表于 2009-4-27 20:16
5G想讲边个~~~
伤枫悲秋
发表于 2009-4-27 20:18
深切哀悼…
≮华★仔≯
发表于 2009-4-27 21:16
吾知讲边个..
邪433
发表于 2009-4-27 21:17
前几日听讲过
盗帅留香
发表于 2009-4-27 21:26
23日的事啦~香港足球评述界一代宗师“阿叔”林尚义
miming
发表于 2009-4-27 21:27
香港的....好大年纪了
占士大帝
发表于 2009-4-27 21:46
前几日既新闻啦。。。。阿叔唔单只讲波叻,做戏都好搞笑
kyd
发表于 2009-4-27 21:54
貌似系几日前响公仔箱度见到尼条新闻
追你十二条街
发表于 2009-4-27 21:56
阿叔系边个?
又一迷途小书童
发表于 2009-4-27 21:56
古惑仔里面的牧师
双面E人
发表于 2009-4-27 22:09
LS d 够精辟,阿叔,一路走好```
00:00
发表于 2009-4-27 22:48
好几日之前既新闻
页:
[1]