阿me 发表于 2009-4-30 16:04

哦呀咦~ 五一放假3天,我给自己放假5天。 无敌加强标题。

恨久没发帖了。。

五一放假3天,我给自己放假5天。

嗯,暂定计划如此,


放假中、、、、、


非诚勿扰。。谢谢。。。

      无聊中,来点牢骚。
         电脑慢,网速又慢(次次翻来都发觉哩个问题)
         杯奶茶又难饮仲鬼死甘多冰
         只死狗又唔认得我了。

伤枫悲秋 发表于 2009-4-30 16:06

我都想放5日

gdut_stu 发表于 2009-4-30 16:06

啧啧,又去跟牛佬滚咯

Yan` 发表于 2009-4-30 16:07

我只有三天假

lyling 发表于 2009-4-30 16:07

放个鬼,人都走哂,唔知点算,无聊到死~

qinjunquan 发表于 2009-4-30 16:07

五一三天假~~~加上逃课可以扩展成N天假~~~

不是马甲 发表于 2009-4-30 16:08

me姐姐~加婚!

lyling 发表于 2009-4-30 16:08

我都唔想扩展,MD

有点高傲 发表于 2009-4-30 16:08

读大学还要计算放假天数麽...

有点高傲 发表于 2009-4-30 16:10

系啵,LZ,我的笔记本呢,我的柚子茶呢?

唔知叫乜鬼 发表于 2009-4-30 16:10

已经放佐三个礼拜假。。。

阿me 发表于 2009-4-30 16:10

我放假指的是 归家休息 的天数,谢谢

阿me 发表于 2009-4-30 16:11

分未翻,寻晚加晒比傻×条女了

lyling 发表于 2009-4-30 16:14

MD。。。

阿me 发表于 2009-4-30 16:15

傻×闹人

lyling 发表于 2009-4-30 16:16

MD=无的

阿me 发表于 2009-4-30 16:18

系啵,LZ,我的笔记本呢,我的柚子茶呢?
有点高傲 发表于 2009-4-30 16:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 你唔讲我差D唔记得,细牛,你翻到屋企睇到哩张贴的时间,MARK底啦,我要柚子茶

阿me 发表于 2009-4-30 16:19

3# gdut_stu 傻×小玉无假放,嘿嘿

gdut_stu 发表于 2009-4-30 16:19

牛嫂我的礼物呢

朗笑天下~ 发表于 2009-4-30 16:20

先5日甘少啊?
页: [1] 2 3 4 5 6
查看完整版本: 哦呀咦~ 五一放假3天,我给自己放假5天。 无敌加强标题。