阿me
发表于 2009-4-30 16:04
哦呀咦~ 五一放假3天,我给自己放假5天。 无敌加强标题。
恨久没发帖了。。
五一放假3天,我给自己放假5天。
嗯,暂定计划如此,
放假中、、、、、
非诚勿扰。。谢谢。。。
无聊中,来点牢骚。
电脑慢,网速又慢(次次翻来都发觉哩个问题)
杯奶茶又难饮仲鬼死甘多冰
只死狗又唔认得我了。
伤枫悲秋
发表于 2009-4-30 16:06
我都想放5日
gdut_stu
发表于 2009-4-30 16:06
啧啧,又去跟牛佬滚咯
Yan`
发表于 2009-4-30 16:07
我只有三天假
lyling
发表于 2009-4-30 16:07
放个鬼,人都走哂,唔知点算,无聊到死~
qinjunquan
发表于 2009-4-30 16:07
五一三天假~~~加上逃课可以扩展成N天假~~~
不是马甲
发表于 2009-4-30 16:08
me姐姐~加婚!
lyling
发表于 2009-4-30 16:08
我都唔想扩展,MD
有点高傲
发表于 2009-4-30 16:08
读大学还要计算放假天数麽...
有点高傲
发表于 2009-4-30 16:10
系啵,LZ,我的笔记本呢,我的柚子茶呢?
唔知叫乜鬼
发表于 2009-4-30 16:10
已经放佐三个礼拜假。。。
阿me
发表于 2009-4-30 16:10
我放假指的是 归家休息 的天数,谢谢
阿me
发表于 2009-4-30 16:11
分未翻,寻晚加晒比傻×条女了
lyling
发表于 2009-4-30 16:14
MD。。。
阿me
发表于 2009-4-30 16:15
傻×闹人
lyling
发表于 2009-4-30 16:16
MD=无的
阿me
发表于 2009-4-30 16:18
系啵,LZ,我的笔记本呢,我的柚子茶呢?
有点高傲 发表于 2009-4-30 16:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 你唔讲我差D唔记得,细牛,你翻到屋企睇到哩张贴的时间,MARK底啦,我要柚子茶
阿me
发表于 2009-4-30 16:19
3# gdut_stu 傻×小玉无假放,嘿嘿
gdut_stu
发表于 2009-4-30 16:19
牛嫂我的礼物呢
朗笑天下~
发表于 2009-4-30 16:20
先5日甘少啊?