家下最hi憎呢种人
本帖最后由 C-47 于 2009-5-1 23:28 编辑最hi憎果D年纪轻轻,有D仲有戴住眼睛,扮到好似好有文化咁,嬉皮笑脸咁样
系公车总站都要打占,排队好失礼你咩? 打占同戴眼镜好似无有关系 打占同戴眼镜好似无有关系 边个唔带眼睛? 年纪轻轻、带眼镜同打占有咩关系咧
有一种人叫斯文败类 最近的眼镜帖好红好岗啊 我带黑超 戴不戴眼镜好多都会打占 还好我不是那类人~~~~ 同QQB 斯文败类的经典打版~~~~~~~~~~~ 向日葵保险 我不戴眼镜,不关我的事 最hi憎果D年纪轻轻,有D仲有戴住眼睛,扮到好似好有文化咁,嬉皮笑脸咁样
系公车总站都要打占,排队好失礼你咩?
C-47 发表于 2009-5-1 23:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
言下之意,在很少位可坐的车站就有插队的理由?????
页:
[1]