番页
LZ甘HAPPY吖?
见他甘开心,小吻去搞破坏
LZ使唔使我代劳啊!
等饮
有冇男咖。。带埋我去
明年估计俊男就当爹了
阿菌说不用明年,今年
28# 漂流瓶
以今时今日噶速度,时间噶推算 今年当爹的话。不是早产就是另一种可能了
帽子戏法
28# 漂流瓶
以今时今日噶速度,时间噶推算 今年当爹的话。不是早产就是另一种可能了
霉力没法挡 发表于 2009-5-9 21:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif没错啦~
你猜对了~
28# 漂流瓶
以今时今日噶速度,时间噶推算 今年当爹的话。不是早产就是另一种可能了
霉力没法挡 发表于 2009-5-9 21:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
帽子戏法
gdut_stu 发表于 2009-5-9 21:52 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
SR好搞笑
其实,翻屋企过母亲节
其实,翻屋企过母亲节
其实,听日要一早起身去抢亲
打包个过来给我
无包,听日要搞掂新娘的姐妹
搞掂埋新娘啦
新娘已经搞掂左好耐啦!
甘多人结婚既?