00:00 发表于 2009-5-9 21:32

番页

小吻 发表于 2009-5-9 21:33

LZ甘HAPPY吖?

漂流瓶 发表于 2009-5-9 21:35

见他甘开心,小吻去搞破坏

蓝星草 发表于 2009-5-9 21:41

LZ使唔使我代劳啊!

邪433 发表于 2009-5-9 21:44

等饮

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-9 21:45

有冇男咖。。带埋我去

霉力没法挡 发表于 2009-5-9 21:45

明年估计俊男就当爹了

漂流瓶 发表于 2009-5-9 21:48

阿菌说不用明年,今年

霉力没法挡 发表于 2009-5-9 21:50

28# 漂流瓶
以今时今日噶速度,时间噶推算 今年当爹的话。不是早产就是另一种可能了

gdut_stu 发表于 2009-5-9 21:52

帽子戏法

休闲小妖 发表于 2009-5-9 22:10

28# 漂流瓶
以今时今日噶速度,时间噶推算 今年当爹的话。不是早产就是另一种可能了
霉力没法挡 发表于 2009-5-9 21:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif没错啦~
你猜对了~

呆的别致 发表于 2009-5-9 22:13

28# 漂流瓶
以今时今日噶速度,时间噶推算 今年当爹的话。不是早产就是另一种可能了
霉力没法挡 发表于 2009-5-9 21:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
帽子戏法
gdut_stu 发表于 2009-5-9 21:52 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
SR好搞笑

盗帅留香 发表于 2009-5-9 23:42

其实,翻屋企过母亲节

盗帅留香 发表于 2009-5-9 23:42

其实,翻屋企过母亲节

盗帅留香 发表于 2009-5-9 23:44

其实,听日要一早起身去抢亲

邪433 发表于 2009-5-9 23:46

打包个过来给我

盗帅留香 发表于 2009-5-9 23:55

无包,听日要搞掂新娘的姐妹

休闲小妖 发表于 2009-5-9 23:56

搞掂埋新娘啦

盗帅留香 发表于 2009-5-10 00:18

新娘已经搞掂左好耐啦!

zhudou 发表于 2009-5-10 00:39

甘多人结婚既?
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 漏夜翻屋企相睇