顶你个肾啊 发表于 2009-5-10 13:12

好 上PP...

海贼新的剧场
唔知几时有得睇呢 好期待

hidefish 发表于 2009-5-10 13:14

要不要我帮你上PP

顶你个肾啊 发表于 2009-5-10 13:18

够钟训觉

hidefish 发表于 2009-5-10 13:21

你去训拉,我帮你上PP拉

司机弟弟 发表于 2009-5-10 13:23

好型~~

毛寶寶 发表于 2009-5-10 13:37

系喔...
我唔记得睇海贼王嘎剧场版

毛小姐 发表于 2009-5-10 13:41

海賊王

十指紧扣 发表于 2009-5-10 13:46

我睇过

myc 发表于 2009-5-10 13:49

貌似是12月才上映

小你老味 发表于 2009-5-10 13:51

12月.....顶

Yan` 发表于 2009-5-10 15:00

一直有追
但不知道有剧场版

又一迷途小书童 发表于 2009-5-10 16:11

艾斯
页: [1]
查看完整版本: 好 上PP...