毛小姐
发表于 2009-6-13 23:15
宿舍電錶走得快唔緊要。。
緊要噶喺冇用電都要交錢~
donger623
发表于 2009-6-14 04:16
宿舍成日停电。。。
q465122281
发表于 2009-6-14 08:55
校长信箱~~~~~~~
伤枫悲秋
发表于 2009-6-14 10:44
g区随时有得查,都有人通知你送左电,不过一无电就断电…
jeasonlover
发表于 2009-6-14 14:00
电费比较乱,一般是一个月充一次100左右就基本够用了
river~he
发表于 2009-6-14 18:23
投诉无门
蓝星草
发表于 2009-6-14 18:24
貌似我们楼的电表又坏了!不用担心用电!
顶你只牛啊
发表于 2009-6-14 18:25
好似每月28号送的
qinjunquan
发表于 2009-6-14 18:26
宿舍这学期就最近交了50元电费····
CallMe马骝
发表于 2009-6-14 18:35
之前两年5使交电费,E家一个月几旧水,估计学校打算要我地补翻啦....