kenh993 发表于 2009-5-17 23:48

18# 冰山俊男

俊男是后院最神秘靓仔

Ike 发表于 2009-5-17 23:48

F么?

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-17 23:51

佢咁大只,推得开我咖。。。

kenh993 发表于 2009-5-17 23:52

23# 唔知叫乜鬼

你现在唔是都很大只么

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-17 23:58

大叔。。。。
唔好再打击我啦
呢两日被无数人打击

kenh993 发表于 2009-5-18 00:04

25# 唔知叫乜鬼


甘唔欠在我讲埋啦

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-18 00:09

你日日打击紧我。。。。

kenh993 发表于 2009-5-18 00:10

27# 唔知叫乜鬼

自己罗来

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-18 00:14

大叔。。稳日呃下我得唔得。。。

kenh993 发表于 2009-5-18 00:16

我是诚实之人,唔讲大话

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-18 00:22

。。。。
唔讲野。。。。
我匿。。训觉

彬彬 发表于 2009-5-18 00:24

我就系靓仔,靓仔就系我

司机弟弟 发表于 2009-5-18 08:58

不知啥叫靓女的路边

ふおげさぞ 发表于 2009-5-18 11:29

靓仔 就是长的好看囖

爱上...玩 发表于 2009-5-18 11:34

学友最靓仔
其次系金城武,元斌,古天乐

CallMe马骝 发表于 2009-5-18 11:37

LS,可5可以系你句话度加多个leehom啊?

kenh993 发表于 2009-5-18 12:03

36# 爱上...玩

成熟男人的确很有魅力

kenh993 发表于 2009-5-18 12:04

35# ふおげさぞ

有参照物么

zhangsj 发表于 2009-5-18 12:43

情人眼里出西施西施眼里出眼shi

爱上...玩 发表于 2009-5-18 20:12

LS,可5可以系你句话度加多个leehom啊?
CallMe马骝 发表于 2009-5-18 11:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
sure可以~
唱唯一噶时候好鬼型
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 开贴求问什么是靓仔