皇甫珊珊 发表于 2009-6-2 11:29

呵呵。。而家睇翻以前嘅贴。。D人真搞笑。。。HOHO

毛小姐 发表于 2009-6-2 12:50

暂时唔熬夜~
页: 1 [2]
查看完整版本: 好鬼无聊,系度发下贴