开个价吧
lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你俾几多我就服务几多
哇咔咔...........
大我阿?好惊阿~~~~~~~~~~
翻页先
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔会
我边到得你起啊呐........
东莞全套,几钱?
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif引用下
主席一睇就系业内人士
东莞全套,a牌还是b牌,定系模特牌?
普通房仲系水房?
偶代理拉客~~欢迎pm
楼主快D明盘
光头咸鱼
残风不要诬陷我
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif光头金鱼,仲唔算业内人士
东莞全套,几钱?
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
...
对你没兴趣
114# ccrozhou88 几钱
居屎埋边,别捣乱
114# ccrozhou88 几钱
lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
....你中意俾几多就几多
哇咔咔
听讲,快翻页了。
系啦,准备翻了
你对我有冇兴趣唔紧要
至紧要系我对你有兴趣
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
从你叫我收皮开始
我就深深地讨厌你了
肥周几钱?
....你中意俾几多就几多
哇咔咔
ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif哇,摆明白送啦,唔要都傻
我埋边
没有办法
我又翻页了