ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:26

开个价吧
lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你俾几多我就服务几多
哇咔咔...........

ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:26

大我阿?好惊阿~~~~~~~~~~
翻页先
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔会
我边到得你起啊呐........

lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:27


东莞全套,几钱?
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif引用下

lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:27

主席一睇就系业内人士

冯家老二 发表于 2009-5-22 15:28

东莞全套,a牌还是b牌,定系模特牌?

普通房仲系水房?

冯家老二 发表于 2009-5-22 15:28

偶代理拉客~~欢迎pm

lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:29

楼主快D明盘

后院居士 发表于 2009-5-22 15:29

光头咸鱼

lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:29

残风不要诬陷我
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif光头金鱼,仲唔算业内人士

ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:29


东莞全套,几钱?
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
...
对你没兴趣

lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:31

114# ccrozhou88 几钱

十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:32

居屎埋边,别捣乱

ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:33

114# ccrozhou88 几钱
lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
....你中意俾几多就几多
哇咔咔

冯家老二 发表于 2009-5-22 15:33

听讲,快翻页了。

冯家老二 发表于 2009-5-22 15:33

系啦,准备翻了

ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:33


你对我有冇兴趣唔紧要
至紧要系我对你有兴趣
十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
从你叫我收皮开始
我就深深地讨厌你了

十个光头九个富 发表于 2009-5-22 15:33

肥周几钱?

lqxlqx2006 发表于 2009-5-22 15:33


....你中意俾几多就几多
哇咔咔
ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif哇,摆明白送啦,唔要都傻

后院居士 发表于 2009-5-22 15:33

我埋边

ccrozhou88 发表于 2009-5-22 15:33

没有办法
我又翻页了
页: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
查看完整版本: 其实......我只不过想..................