十个光头九个富 发表于 2009-5-22 01:50

我小!

小你老板~
毕业真他妈不爽!~
甘多野要搞

PS:点解我变左地主,边Q个卖左我D分

十个光头九个富 发表于 2009-5-22 01:50

杀花

衰女 发表于 2009-5-22 01:52

地主散分俾我地D新丁啦

十个光头九个富 发表于 2009-5-22 01:53

我都想散,D分唔知俾边个用左

衰女 发表于 2009-5-22 01:54

光头党唔止一只鱼啊嘛 叫班靓出来啦

十个光头九个富 发表于 2009-5-22 01:58

班靓训晒喇,几点了,衰女包

十个光头九个富 发表于 2009-5-22 01:58

班靓训晒喇,几点了,衰女包

衰女 发表于 2009-5-22 01:59

两点了

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-5-22 02:01

呢个时候,貌似唔应该恭喜毕业

十个光头九个富 发表于 2009-5-22 02:03

回9#

要散场,真舍不得

衰女 发表于 2009-5-22 02:06

各位观众 又够钟讲GN啦临睡放只怪物出来行走

光头鱼早抖

(_СΟngう 发表于 2009-5-22 02:11

乜怪物?

littleonelittle 发表于 2009-5-22 06:43

早晨~叫你之前詛咒我畢唔到業啊吶~

蓝星草 发表于 2009-5-22 08:13

11# 衰女
呢个乜来噶?

顶你个肾啊 发表于 2009-5-22 08:45

就系没女~~~~~搞

有点高傲 发表于 2009-5-22 08:48

16#

miming 发表于 2009-5-22 09:07

17岁

kyd 发表于 2009-5-22 09:11

同小同小

myc 发表于 2009-5-22 10:02

人品

杯中水 发表于 2009-5-22 10:39

那尼
页: [1] 2
查看完整版本: 我小!