2009年广东省大学生排球锦标赛广工男女对大获全胜!
男队3:0胜广外女队3:0胜中大 恭喜LZ 说错,是恭喜GDUT 原来我室友真系好好好好好好厉害!
距扣球见到嘀人竟然会闪噶! 闪?好似D灯甘?闪下闪下? 肾,你好幽默喔 应该系好似猩猩咁闪
其实GDUT可以赢系因为猪欣 男女对 男女对 素质 注意素质 又魔鬼主场呀? 系中大打,中大先系主场~
吾知系米我地学校女排赢惯左,定系太有默契,无论输球定赢球都无乜队内交流~ 顺便感谢小仙家的猩猩带我去地铁站~
同猩猩讲电话噶时候,好惊比旁边中大噶人打…
我讲果句系:“赢左两局啦,赢埋呢局应该走得噶啦。” 顺便感谢小仙家的猩猩带我去地铁站~
同猩猩讲电话噶时候,好惊比旁边中大噶人打…
我讲果句系:“赢左两局啦,赢埋呢局应该走得噶啦。”
伤枫悲秋 发表于 2009-5-22 20:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif听日我会帮你消灭D食物的
页:
[1]