伤枫悲秋 发表于 2009-5-22 17:19

2009年广东省大学生排球锦标赛广工男女对大获全胜!

男队3:0胜广外
女队3:0胜中大

miming 发表于 2009-5-22 17:21

恭喜LZ

miming 发表于 2009-5-22 17:21

说错,是恭喜GDUT

伤枫悲秋 发表于 2009-5-22 17:24

原来我室友真系好好好好好好厉害!
距扣球见到嘀人竟然会闪噶!

bluebread 发表于 2009-5-22 17:44

闪?好似D灯甘?闪下闪下?

伤枫悲秋 发表于 2009-5-22 18:03

肾,你好幽默喔

休闲小虾米 发表于 2009-5-22 18:53

应该系好似猩猩咁闪
其实GDUT可以赢系因为猪欣

UID 发表于 2009-5-22 18:59

男女对

UID 发表于 2009-5-22 18:59

男女对

kyd 发表于 2009-5-22 19:04

素质 注意素质

顶你个心啊 发表于 2009-5-22 19:31

又魔鬼主场呀?

伤枫悲秋 发表于 2009-5-22 20:43

系中大打,中大先系主场~
吾知系米我地学校女排赢惯左,定系太有默契,无论输球定赢球都无乜队内交流~

伤枫悲秋 发表于 2009-5-22 20:47

顺便感谢小仙家的猩猩带我去地铁站~
同猩猩讲电话噶时候,好惊比旁边中大噶人打…
我讲果句系:“赢左两局啦,赢埋呢局应该走得噶啦。”

蓝蓝的天 发表于 2009-5-22 20:52

晴晴 发表于 2009-5-22 20:55

顺便感谢小仙家的猩猩带我去地铁站~
同猩猩讲电话噶时候,好惊比旁边中大噶人打…
我讲果句系:“赢左两局啦,赢埋呢局应该走得噶啦。”
伤枫悲秋 发表于 2009-5-22 20:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif听日我会帮你消灭D食物的
页: [1]
查看完整版本: 2009年广东省大学生排球锦标赛广工男女对大获全胜!