冯家老二 发表于 2009-5-22 20:34

畀爱食番薯叶嘅某傻x注册了。

诛邪 发表于 2009-5-22 20:35

18# 爱上...玩

我斗到好晕噶啦~~~


你哋学校老师应该都放人吧~做晒份卷嘅话

爱上...玩 发表于 2009-5-22 20:38

22# 诛邪
放鬼~
我地班前几日重修个D人好多个都5过
真系顶区老母
老师原谅我情不自禁

诛邪 发表于 2009-5-22 20:42

22# 诛邪
放鬼~
我地班前几日重修个D人好多个都5过
真系顶区老母
老师原谅我情不自禁
爱上...玩 发表于 2009-5-22 20:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


咁真系得闲打电话问候下佢哋啦
间唔中去佢哋屋企饮下茶

七五铁 发表于 2009-5-22 20:59

很久没玩了

邪433 发表于 2009-5-22 21:02

有人有分加我无

爱上...玩 发表于 2009-5-22 22:08

26# 邪433
标准答案:稳米鸣啦

bluebread 发表于 2009-5-22 22:15

顶 乜HI老师来的
6月好似还有次补考 咪挂住ONS啦 啦啦声睇书过左距啦

爱上...玩 发表于 2009-5-22 22:32

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-5-23 15:24

哎 鸡眼贴 变重修贴

爱上...玩 发表于 2009-5-23 15:26

30# 寻找位置既纸鸢
加分啦BC丸
5准5分5分甘加

顶你条肥肠 发表于 2009-5-23 15:40

可怜的大演

爱上...玩 发表于 2009-5-23 15:53

32# 顶你条肥肠
小肥肠

顶你个傻X啊 发表于 2009-5-23 16:13

内裤内裤

顶你个心啊 发表于 2009-5-23 16:26

为楼主 默哀

寻找位置嘎纸鸢 发表于 2009-5-23 17:21

30# 寻找位置既纸鸢
加分啦BC丸
5准5分5分甘加
爱上...玩 发表于 2009-5-23 15:26 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

你在叫自己么

明天还记得的话

★路过★ 发表于 2009-5-23 17:27

30# 寻找位置既纸鸢
加分啦BC丸
5准5分5分甘加
爱上...玩 发表于 2009-5-23 15:26 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif


N久开一次呢个MJ。。好少人识

我真系好赏面

爱上...玩 发表于 2009-5-23 17:31

感动到喊吖特登开个MJ加我1个大分
5嘴下你系5得噶啦~来!

寻找位置噶纸鸢 发表于 2009-5-23 17:47

感动到喊吖特登开个MJ加我1个大分
5嘴下你系5得噶啦~来!
爱上...玩 发表于 2009-5-23 17:31 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif



嘴得唔好sai

寻找位置噶纸鸢 发表于 2009-5-23 17:52

再嘴多几嘴

PS:头先系第一页稳佐下 嘴个表情稳唔到直接复制你发嘎表情
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 最高境界之『斗鸡眼』...