小虾米 发表于 2009-5-24 19:58

问下,你地既BANACAST睇唔睇得到?

RT。。成日连接话网络异常

gdut_stu 发表于 2009-5-24 20:02

什么东西。。。

邪433 发表于 2009-5-24 20:07

基本睇唔到
页: [1]
查看完整版本: 问下,你地既BANACAST睇唔睇得到?