chriszhu 发表于 2009-5-28 01:18

睇曼联啦。。。

五知仲有无人系度一起睇列。。。买左4旧~~~~~~~

chriszhu 发表于 2009-5-28 01:19

循例沙发~~

蓝蓝的天 发表于 2009-5-28 02:25

水上漂 发表于 2009-5-28 02:32

曼联必胜

假猫 发表于 2009-5-28 02:38

巴萨·~~·
运气好过实力!

≮华★仔≯ 发表于 2009-5-28 02:55

冇钱..但睇

≮华★仔≯ 发表于 2009-5-28 03:02

好卡...

螞蟻 发表于 2009-5-28 03:22

水上漂 发表于 2009-5-28 03:34

曼联,竟然落后了

Soga 发表于 2009-5-28 03:36

打倒MU

jean1 发表于 2009-5-28 03:37

楼猪

aliciakitkit 发表于 2009-5-28 04:13

人都去哪了?

Soga 发表于 2009-5-28 04:16

MU可以收皮了

gdut_stu 发表于 2009-5-28 04:41

结果都在预料中

(_СΟngう 发表于 2009-5-28 04:41

打酱油。我只是睇波嘅。

gdut_stu 发表于 2009-5-28 04:43

不好看,没意思

风中飞扬的枫叶 发表于 2009-5-28 04:46

曼联,出来混迟早要还的

哦耶,Barcelona Messi,Messi...

努力 发表于 2009-5-28 04:55

无甘衰喇

≮华★仔≯ 发表于 2009-5-28 04:58

...好假..成场被压....鲁尼根本吾系状态.朴X星,,好差,vidic,都好差.吾好话冠军相了,连四强既样都冇

chriszhu 发表于 2009-5-31 01:53

呢场波完全系厄钱既~~
页: [1] 2
查看完整版本: 睇曼联啦。。。