chriszhu
发表于 2009-5-28 01:18
睇曼联啦。。。
五知仲有无人系度一起睇列。。。买左4旧~~~~~~~
chriszhu
发表于 2009-5-28 01:19
循例沙发~~
蓝蓝的天
发表于 2009-5-28 02:25
水上漂
发表于 2009-5-28 02:32
曼联必胜
假猫
发表于 2009-5-28 02:38
巴萨·~~·
运气好过实力!
≮华★仔≯
发表于 2009-5-28 02:55
冇钱..但睇
≮华★仔≯
发表于 2009-5-28 03:02
好卡...
螞蟻
发表于 2009-5-28 03:22
水上漂
发表于 2009-5-28 03:34
曼联,竟然落后了
Soga
发表于 2009-5-28 03:36
打倒MU
jean1
发表于 2009-5-28 03:37
楼猪
aliciakitkit
发表于 2009-5-28 04:13
人都去哪了?
Soga
发表于 2009-5-28 04:16
MU可以收皮了
gdut_stu
发表于 2009-5-28 04:41
结果都在预料中
(_СΟngう
发表于 2009-5-28 04:41
打酱油。我只是睇波嘅。
gdut_stu
发表于 2009-5-28 04:43
不好看,没意思
风中飞扬的枫叶
发表于 2009-5-28 04:46
曼联,出来混迟早要还的
哦耶,Barcelona Messi,Messi...
努力
发表于 2009-5-28 04:55
无甘衰喇
≮华★仔≯
发表于 2009-5-28 04:58
...好假..成场被压....鲁尼根本吾系状态.朴X星,,好差,vidic,都好差.吾好话冠军相了,连四强既样都冇
chriszhu
发表于 2009-5-31 01:53
呢场波完全系厄钱既~~