(_СΟngう 发表于 2009-5-28 04:39

曼联球迷的不眠夜

巴萨球迷就hi啦,曼联就惨咯。
我打酱油。

(_СΟngう 发表于 2009-5-28 04:40

杀花训觉。

又一迷途小书童 发表于 2009-5-28 04:40

各位同学可以训觉啦

(_СΟngう 发表于 2009-5-28 04:48

大学最后一次熬夜睇波拉。

人性有恶 发表于 2009-5-28 04:51

巴萨~~巴萨~~

≮华★仔≯ 发表于 2009-5-28 04:59

.. ..MU...唉....



好彩我系伪球迷者

司机弟弟 发表于 2009-5-28 08:50

恭喜

邪433 发表于 2009-5-28 09:33

足球本来就是有胜利者失败者嘛,下赛季努力

bluebread 发表于 2009-5-28 10:27

调左闹钟 醒唔到
睇掘金啦 Beat LA

十指紧扣 发表于 2009-5-28 10:38

点解我支持的曼联会那么早失球。。。

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-28 10:39

四点先训着。顶

(_СΟngう 发表于 2009-5-28 12:18

8# 邪433 下赛季LVP嘅咯。

(_СΟngう 发表于 2009-5-28 12:19

11# 唔知叫乜鬼 你又咁早?

(_СΟngう 发表于 2009-5-28 12:19

10# 十指紧扣 乜十指都是曼联迷。

木月十三 发表于 2009-5-31 23:25

曼联今场波真系踢得好差
真系输的心服口服无得讲。。

(_СΟngう 发表于 2009-5-31 23:40

15# 木月十三 我打酱油嘅。 陪你地帮友嘅啫。

本月十五 发表于 2009-5-31 23:58

巴萨曾经是我第二喜欢的球队,但那晚不喜欢。。。。
页: [1]
查看完整版本: 曼联球迷的不眠夜