(_СΟngう
发表于 2009-5-28 04:39
曼联球迷的不眠夜
巴萨球迷就hi啦,曼联就惨咯。
我打酱油。
(_СΟngう
发表于 2009-5-28 04:40
杀花训觉。
又一迷途小书童
发表于 2009-5-28 04:40
各位同学可以训觉啦
(_СΟngう
发表于 2009-5-28 04:48
大学最后一次熬夜睇波拉。
人性有恶
发表于 2009-5-28 04:51
巴萨~~巴萨~~
≮华★仔≯
发表于 2009-5-28 04:59
.. ..MU...唉....
好彩我系伪球迷者
司机弟弟
发表于 2009-5-28 08:50
恭喜
邪433
发表于 2009-5-28 09:33
足球本来就是有胜利者失败者嘛,下赛季努力
bluebread
发表于 2009-5-28 10:27
调左闹钟 醒唔到
睇掘金啦 Beat LA
十指紧扣
发表于 2009-5-28 10:38
点解我支持的曼联会那么早失球。。。
唔知叫乜鬼
发表于 2009-5-28 10:39
四点先训着。顶
(_СΟngう
发表于 2009-5-28 12:18
8# 邪433 下赛季LVP嘅咯。
(_СΟngう
发表于 2009-5-28 12:19
11# 唔知叫乜鬼 你又咁早?
(_СΟngう
发表于 2009-5-28 12:19
10# 十指紧扣 乜十指都是曼联迷。
木月十三
发表于 2009-5-31 23:25
曼联今场波真系踢得好差
真系输的心服口服无得讲。。
(_СΟngう
发表于 2009-5-31 23:40
15# 木月十三 我打酱油嘅。 陪你地帮友嘅啫。
本月十五
发表于 2009-5-31 23:58
巴萨曾经是我第二喜欢的球队,但那晚不喜欢。。。。
页:
[1]