拍拖唔好噶 围观大眼镜 围观大眼镜
Ike 发表于 2009-5-28 21:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
今日既相传俾我
昨天今天明天 发表于 2009-5-28 21:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我的头发不爆的 一点也不爆
仲好柔顺忝
今日既相传俾我
ふおげさぞ 发表于 2009-5-28 21:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好。。。我以为阿呆传咗俾你添 今天没看错的话,保安亭那个应该是你
当时我走的很急,没认真看~~~~
我的头发不爆的 一点也不爆
仲好柔顺忝
ふおげさぞ 发表于 2009-5-28 21:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
柔顺么? 今天没看错的话,保安亭那个应该是你
当时我走的很急,没认真看~~~~
昨天今天明天 发表于 2009-5-28 21:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
保安亭边度吖
柔顺么?
Ike 发表于 2009-5-28 21:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 反正不爆
保安亭边度吖
ふおげさぞ 发表于 2009-5-28 21:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif早上八点多,生活区的保安亭吧,嘿嘿~~~~ 闪人,论文去 唔好意思。。今日校园网好有问题。。。上传唔到文件。。。迟D再传俾你 唔好意思。。今日校园网好有问题。。。上传唔到文件。。。迟D再传俾你
Ike 发表于 2009-5-28 21:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁我今晚几无聊下……
剩翻我一个 早上八点多,生活区的保安亭吧,嘿嘿~~~~ 闪人,论文去
昨天今天明天 发表于 2009-5-28 21:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
MS我无停留喺保安亭度
页:
1
[2]