好黑仔
竟然畀摩托车头盔砸亲脚趾头!痛到晕……罪魁祸首既细佬竟然企系隔离偷笑!!!激死我! 沙一个 哈哈,比人笑系正常噶 哩两日日日教训我,完全唔当我系家姐!!死衰仔! 4# zhudou
甘先得意啊嘛,如果乜都顺晒你意,甘就5好玩啦 隔离加紧油既阿姨想笑又忍住唔笑……555555 5# Issac
点解系距窒我唔系我窒距 我也会笑的
你回家了?
不如请我吃饭 俺都想有个细佬。。。 8# 没有结果的夏天
笑你条命
唔系屋企了 哇
火气真大 9# 唔知叫乜鬼
细佬唔生性会激死人噶!
我想有个哥哥~~~ 如果我有细佬。。。会屈服系我YIN威之下既。。。 11# 没有结果的夏天
你试下畀野砸痛到讲唔到野就会理解我感受了……
555555 13# 唔知叫乜鬼
做你细佬真可怜 所以冇人咁可怜。。。 11# 没有结果的夏天
你试下畀野砸痛到讲唔到野就会理解我感受了……
555555
zhudou 发表于 2009-5-29 17:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
这个我以前试多了
因为个人平衡差 只有个家姐!!!!! 我都想有个家姐 我也想要家姐
可惜…………
页:
[1]
2