没有结果的夏天 发表于 2009-5-31 08:03

LZ加油,多多进口

毛小姐 发表于 2009-5-31 10:32

LZ咁Q烦噶!!呢个问题N年前都提过啦,你唔觉得无聊噶?!
问问问。。问来有用咩?!有本事噶提啲实质性措施来听下啊~~
入来之前冇调查好,入来之后就唔好怨3怨4!

有点高傲 发表于 2009-5-31 10:42

LZ咁Q烦噶!!呢个问题N年前都提过啦,你唔觉得无聊噶?!
问问问。。问来有用咩?!有本事噶提啲实质性措施来听下啊~~
入来之前冇调查好,入来之后就唔好怨3怨4! ...
毛小姐 发表于 2009-5-31 10:32 AM https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

很好!

毛小姐 发表于 2009-5-31 10:48

谢谢LS

zilinten 发表于 2009-5-31 18:12

习惯了。我住东区,还好
页: 1 [2]
查看完整版本: 我们学校男女比例怎么这么悬殊??