gdut_stu
发表于 2009-5-30 22:34
好生活~~
zhudou
发表于 2009-5-30 22:40
下次记得早D讲
昨天今天明天
发表于 2009-5-30 22:41
努力
发表于 2009-5-30 23:07
估吾到有甘多人中意食榴莲
本月十五
发表于 2009-5-30 23:59
我住在云台花园附近
燕子 发表于 2009-5-30 20:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
云台花园,咁高,搭飞机去咩,撑死你鸟。。。。
(_СΟngう
发表于 2009-5-31 01:06
我要,不过唔知lz住边度。
cainshy
发表于 2009-5-31 01:23
榴莲唔错啊。虽然唔系好中意吃,但偶尔都会吃下。
宜家榴莲唔贵啊。前日睇到卖5元。
chriszhu
发表于 2009-5-31 01:44
依家坐一线过去仲有无~~
休闲小虾米
发表于 2009-5-31 03:24
边个敢系我面前吃榴莲
我就同边个死过
五山的阿kane 发表于 2009-5-30 21:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
引用
零~xia一°度
发表于 2009-5-31 03:26
LZ 是 MM ,被我识破了
2002070344
发表于 2009-5-31 07:54
给钱最实际
没有结果的夏天
发表于 2009-5-31 08:09
LZ放冰箱留给大家啊
云台花园?
想起不少同学婚纱照就是那边拍的
echo.cly
发表于 2009-5-31 08:11
1# 燕子
我要吃~~
没有结果的夏天
发表于 2009-5-31 08:13
LZ已经自己消灭了
linglingly
发表于 2009-5-31 08:41
我去找师姐!
水上漂
发表于 2009-5-31 08:59
非常讨厌榴莲
毛小姐
发表于 2009-5-31 10:42
拿来睡觉
latc999
发表于 2009-5-31 18:49
还没吃过~~