gdut_stu 发表于 2009-5-30 22:34

好生活~~

zhudou 发表于 2009-5-30 22:40

下次记得早D讲

昨天今天明天 发表于 2009-5-30 22:41

努力 发表于 2009-5-30 23:07

估吾到有甘多人中意食榴莲

本月十五 发表于 2009-5-30 23:59

我住在云台花园附近
燕子 发表于 2009-5-30 20:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
云台花园,咁高,搭飞机去咩,撑死你鸟。。。。

(_СΟngう 发表于 2009-5-31 01:06

我要,不过唔知lz住边度。

cainshy 发表于 2009-5-31 01:23

榴莲唔错啊。虽然唔系好中意吃,但偶尔都会吃下。
宜家榴莲唔贵啊。前日睇到卖5元。

chriszhu 发表于 2009-5-31 01:44

依家坐一线过去仲有无~~

休闲小虾米 发表于 2009-5-31 03:24

边个敢系我面前吃榴莲
我就同边个死过
五山的阿kane 发表于 2009-5-30 21:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
引用

零~xia一°度 发表于 2009-5-31 03:26

LZ 是 MM ,被我识破了

2002070344 发表于 2009-5-31 07:54

给钱最实际

没有结果的夏天 发表于 2009-5-31 08:09

LZ放冰箱留给大家啊

云台花园?
想起不少同学婚纱照就是那边拍的

echo.cly 发表于 2009-5-31 08:11

1# 燕子
我要吃~~

没有结果的夏天 发表于 2009-5-31 08:13

LZ已经自己消灭了

linglingly 发表于 2009-5-31 08:41

我去找师姐!

水上漂 发表于 2009-5-31 08:59

非常讨厌榴莲

毛小姐 发表于 2009-5-31 10:42

拿来睡觉

latc999 发表于 2009-5-31 18:49

还没吃过~~
页: 1 [2]
查看完整版本: 买了个榴莲,吃不完了