cainshy
发表于 2009-5-30 23:30
今晚吃佐1打生蚝~
今晚去吃佐1打生蚝,唔知身体会有咩反应呢~
鋈痕
发表于 2009-5-30 23:32
LZ厕所今晚又多几只游动蝌蚪
唔知叫乜鬼
发表于 2009-5-30 23:34
生蚝唔好食
山顶扫黄组
发表于 2009-5-30 23:35
生蚝壮阳~吃一打有益于打飞机
星期日
发表于 2009-5-30 23:43
多么 ?
本月十五
发表于 2009-5-31 00:02
唔使挂蚊帐,自己搭一个晚上。。。
kenh993
发表于 2009-5-31 00:07
中意青口多点
休闲小虾米
发表于 2009-5-31 00:08
先一打都好意思出来晒
cainshy
发表于 2009-5-31 01:31
没试过一次吃1打。
穷啊~
chriszhu
发表于 2009-5-31 01:45
正常反应。。。去大堡礁食自助餐。。可以食好多打。。主要系排队~~
有点高傲
发表于 2009-5-31 09:17
1打热身麽?
水上漂
发表于 2009-5-31 09:36
一打有多少?
十二个?
怎好意思拿出来啊?
miming
发表于 2009-5-31 10:09
加起来的分量还不如1小碗饭
毛小姐
发表于 2009-5-31 10:40
我觉得生蚝好核突~~
好似屎咁。。
哇咔咔~~
螞蟻
发表于 2009-6-1 02:16
好想狂吃
五山的阿kane
发表于 2009-6-1 19:52
壮阳
好野来噶
大伯一次吃两打
舒精活箩啊
页:
[1]