cainshy 发表于 2009-5-30 23:30

今晚吃佐1打生蚝~

今晚去吃佐1打生蚝,唔知身体会有咩反应呢~

鋈痕 发表于 2009-5-30 23:32

LZ厕所今晚又多几只游动蝌蚪

唔知叫乜鬼 发表于 2009-5-30 23:34

生蚝唔好食

山顶扫黄组 发表于 2009-5-30 23:35

生蚝壮阳~吃一打有益于打飞机

星期日 发表于 2009-5-30 23:43

多么 ?

本月十五 发表于 2009-5-31 00:02

唔使挂蚊帐,自己搭一个晚上。。。

kenh993 发表于 2009-5-31 00:07

中意青口多点

休闲小虾米 发表于 2009-5-31 00:08

先一打都好意思出来晒

cainshy 发表于 2009-5-31 01:31

没试过一次吃1打。
穷啊~

chriszhu 发表于 2009-5-31 01:45

正常反应。。。去大堡礁食自助餐。。可以食好多打。。主要系排队~~

有点高傲 发表于 2009-5-31 09:17

1打热身麽?

水上漂 发表于 2009-5-31 09:36

一打有多少?
十二个?
怎好意思拿出来啊?

miming 发表于 2009-5-31 10:09

加起来的分量还不如1小碗饭

毛小姐 发表于 2009-5-31 10:40

我觉得生蚝好核突~~
好似屎咁。。
哇咔咔~~

螞蟻 发表于 2009-6-1 02:16

好想狂吃

五山的阿kane 发表于 2009-6-1 19:52


壮阳
好野来噶
大伯一次吃两打
舒精活箩啊
页: [1]
查看完整版本: 今晚吃佐1打生蚝~