好火喔。
征友那,好火喔。真羡慕。
我都要。 要油么? 淌着河跨过。 要油?什么意思? 上PP吧 4# viking911
火上浇油 喔喔,明白啦。 征友那,好火喔。
真羡慕。
我都要。
viking911 发表于 2009-6-1 20:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
上PP拉。。 何必, 勉强自己。。 何必, 勉强自己。。
可乐仔 发表于 2009-6-1 21:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 那我就勉强你啦。 勉强没有好结果 唉, 受伤既人, 就好似有人醉佐几年都未醒, 有人好似从来未痛过。 11# gdut_stu 喔。。。。。。。。。 唉, 受伤既人, 就好似有人醉佐几年都未醒, 有人好似从来未痛过。
可乐仔 发表于 2009-6-1 21:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif喔。。。。师兄话中有话。。。 喔..........
那个..........
纯粹意外- - 虚荣心 喔。。。。师兄话中有话。。。
viking911 发表于 2009-6-1 21:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
呵,其实人活系回忆入面, 都唔知算系好定唔好。好既系,回忆既美好可以带俾你对明天既期望。
唔好既就系, 期望过高,你唯有自己呃自己。。。 可乐仔系度有感而发? 我都好羡慕
页:
[1]