今日乜日子哇
哇,好多好多人涌入我们学校哇?人滴有旅游真系爽,见到几个靓女!很厚生很厚生! 好多好多车....好多好多女
好多好多仔.... 貌似毕业照啊 见过了 车牌全部系
粤S的....
是哪里的???? 东莞 3# 后院居士
人滴高中生 集体高中生
╮(╯_╰)╭
我都曾经年轻过吖 好厚生 想起七十年前我十七岁 10# 鋈痕
啊伯,你几岁了 回复下标题
2009年6月3日,农历五月十一 12# 后院居士
东莞既。。。。呵 10# 鋈痕
啊伯,你几岁了
十指紧扣 发表于 2009-6-3 11:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你咩辈分啊?叫阿伯?应该叫阿公噶啦~~~ 我系叫啊伯的 我叫妹妹仔
哇咔咔 toupaiD靓女啦~ 10# 鋈痕
啊伯,你几岁了
十指紧扣 发表于 2009-6-3 11:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
后生弟自己算! 我是一只蚂蚁
页:
[1]
2