后院居士 发表于 2009-6-5 21:41

问一个

没咩噶,就想问下明天广州那些路段封路咁遮~
费时出去遇上麻烦,要日光浴
谁知道说一下

≮华★仔≯ 发表于 2009-6-5 21:42

咩意思..点解要封路....我最近宅得太多..冇留意消息

ふおげさぞ 发表于 2009-6-5 21:42

分未翻

后院居士 发表于 2009-6-5 21:44

2# ≮华★仔≯
唔系高考咩
页: [1]
查看完整版本: 问一个