占士大帝
发表于 2009-6-5 21:55
真系想搞翻场后院K歌之王大赛
你地边个可以做第二名?
毛小姐
发表于 2009-6-5 21:58
我唔做第二。。
我做SF
阿丸
发表于 2009-6-5 21:59
我唔做第二。。
我做SF
毛小姐 发表于 2009-6-5 21:58 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我做第二好了
wwqxx
发表于 2009-6-5 22:03
出黎威识抢咪
sasalin
发表于 2009-6-5 22:14
甘我做第一咯。。。。
倒数都得。
q465122281
发表于 2009-6-5 22:14
吓人第二~~~~唔敢唱~~~~
十指紧扣
发表于 2009-6-5 22:15
我报名
最后一名是我的
占士大帝
发表于 2009-6-5 22:17
想听本人唱功的去查下本人过往的帖子
sasalin
发表于 2009-6-5 22:18
我报名
最后一名是我的
十指紧扣 发表于 2009-6-5 22:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哇 不行吖你居然跟我抢
冰山俊男
发表于 2009-6-5 22:21
q465122281
发表于 2009-6-5 22:22
有无改版唱法,比赛唱走音版~~~~~~
姿娘仔
发表于 2009-6-5 22:26
系唔系评 走音天王/天后?
皇甫珊珊
发表于 2009-6-5 22:48
我做主持。。大家上传自己唱歌录音。。哈哈。。
cainshy
发表于 2009-6-5 22:50
我唔参加。路过的。
吖yan
发表于 2009-6-5 22:51
我將就下做第一啦
伤枫悲秋
发表于 2009-6-5 23:11
路过围观
阿丸
发表于 2009-6-5 23:35
我围观路过
有点高傲
发表于 2009-6-5 23:38
寿司呢?
伤枫悲秋
发表于 2009-6-5 23:40
Bc tai寿司呢?
页:
[1]