占士大帝 发表于 2009-6-5 21:55

真系想搞翻场后院K歌之王大赛

你地边个可以做第二名?

毛小姐 发表于 2009-6-5 21:58

我唔做第二。。
我做SF

阿丸 发表于 2009-6-5 21:59

我唔做第二。。
我做SF
毛小姐 发表于 2009-6-5 21:58 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

我做第二好了

wwqxx 发表于 2009-6-5 22:03

出黎威识抢咪

sasalin 发表于 2009-6-5 22:14

甘我做第一咯。。。。








倒数都得。

q465122281 发表于 2009-6-5 22:14

吓人第二~~~~唔敢唱~~~~

十指紧扣 发表于 2009-6-5 22:15

我报名








































最后一名是我的

占士大帝 发表于 2009-6-5 22:17

想听本人唱功的去查下本人过往的帖子

sasalin 发表于 2009-6-5 22:18

我报名








































最后一名是我的
十指紧扣 发表于 2009-6-5 22:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哇 不行吖你居然跟我抢

冰山俊男 发表于 2009-6-5 22:21

q465122281 发表于 2009-6-5 22:22

有无改版唱法,比赛唱走音版~~~~~~

姿娘仔 发表于 2009-6-5 22:26

系唔系评 走音天王/天后?

皇甫珊珊 发表于 2009-6-5 22:48

我做主持。。大家上传自己唱歌录音。。哈哈。。

cainshy 发表于 2009-6-5 22:50

我唔参加。路过的。

吖yan 发表于 2009-6-5 22:51

我將就下做第一啦

伤枫悲秋 发表于 2009-6-5 23:11

路过围观

阿丸 发表于 2009-6-5 23:35

我围观路过

有点高傲 发表于 2009-6-5 23:38

寿司呢?

伤枫悲秋 发表于 2009-6-5 23:40

Bc tai寿司呢?
页: [1]
查看完整版本: 真系想搞翻场后院K歌之王大赛