毛小姐 发表于 2009-6-6 03:16

LZ喺廣藥冇人願意+你么?
要來到廣工先+吖?
我今日見到有人指住山雞話喺鳳凰,哈哈。。

阿丸 发表于 2009-6-6 03:26

LZ喺廣藥冇人願意+你么?
要來到廣工先+吖?
我今日見到有人指住山雞話喺鳳凰,哈哈。。
毛小姐 发表于 2009-6-6 03:16 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

循例出黎打击毛小姐。。

你又shot佐啊

今晚对你好016

毛小姐 发表于 2009-6-6 03:30



循例出黎打击毛小姐。。

你又shot佐啊

今晚对你好016
阿丸 发表于 2009-6-6 03:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔好意思。見到炒作都喺咁噶反應~

阿丸 发表于 2009-6-6 03:34


唔好意思。見到炒作都喺咁噶反應~
毛小姐 发表于 2009-6-6 03:30 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

毛小姐对炒作嘎敏感程度貌似我对广告嘎敏感程度。。

家阵后院有咩炒作可言

毛小姐 发表于 2009-6-6 03:36



毛小姐对炒作嘎敏感程度貌似我对广告嘎敏感程度。。

家阵后院有咩炒作可言
阿丸 发表于 2009-6-6 03:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁又喺~
页: 1 [2]
查看完整版本: 可怕,唔知几时变成咗大片供应商呢。。