d day...
shit好在唔系drunk day...学过噉多科 我最差就系历史
一来记性差 二来觉得闷
但我对诺曼底登陆尼单嘢都算系印象几深
因为觉得尼d系几噉正义嘅时间 几噉有纪念意义嘅事件
简单d 讲 即系型
当年你地就登陆了 我家下仲处在水深火热之中……
一鼓作气吧
据某只唯心的猪疯说 如果你觉得今晚搞得掂 噉你就算通宵都真系会搞掂佢
但愿毕业论文会好似盟军登陆诺曼底噉成功。。。 没人要的沙发 即系点,简单d讲好冇
讲咁深奥鬼明啊,明知我iq唔高啦
顶你 唔明。。不過好文采 扯咁远,猪罗纪啊 抢滩登陆也难,难通关 可怜的娃,你为论文都发过好多帖子了 段嘢边个写嘎? 借尸还魂,好快搞掂 段嘢边个写嘎?
kyd 发表于 2009-6-6 10:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
LZ傻咗·· 我已经抢了3次滩,不知道这次能不能行 晕晒~~~~~~毕业论文甘恐怖~~~~~死得,以后有的挨~~依家要做好准备,,记住楼猪~~~ 猪疯你都信? 甘唔通信猪欣呀? 我觉得我比距可信 那尼 啧啧 好有深度
页:
[1]