kyd 发表于 2009-6-6 02:36

d day...

shit好在唔系drunk day...

学过噉多科 我最差就系历史
一来记性差 二来觉得闷
但我对诺曼底登陆尼单嘢都算系印象几深
因为觉得尼d系几噉正义嘅时间 几噉有纪念意义嘅事件
简单d 讲 即系型

当年你地就登陆了 我家下仲处在水深火热之中……
一鼓作气吧
据某只唯心的猪疯说 如果你觉得今晚搞得掂 噉你就算通宵都真系会搞掂佢
但愿毕业论文会好似盟军登陆诺曼底噉成功。。。

阿丸 发表于 2009-6-6 02:40

没人要的沙发

杯中水 发表于 2009-6-6 02:43

即系点,简单d讲好冇
讲咁深奥鬼明啊,明知我iq唔高啦
顶你

毛小姐 发表于 2009-6-6 03:01

唔明。。不過好文采

myc 发表于 2009-6-6 10:17

扯咁远,猪罗纪啊

miming 发表于 2009-6-6 10:19

抢滩登陆也难,难通关

休闲小妖 发表于 2009-6-6 10:28

可怜的娃,你为论文都发过好多帖子了

kyd 发表于 2009-6-6 10:29

段嘢边个写嘎?

Samwen 发表于 2009-6-6 10:31

借尸还魂,好快搞掂

樱桃小丸 发表于 2009-6-6 10:32

段嘢边个写嘎?
kyd 发表于 2009-6-6 10:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

LZ傻咗··

Kation 发表于 2009-6-6 10:33

我已经抢了3次滩,不知道这次能不能行

q465122281 发表于 2009-6-6 10:35

晕晒~~~~~~毕业论文甘恐怖~~~~~死得,以后有的挨~~依家要做好准备,,记住楼猪~~~

广州小朋友 发表于 2009-6-6 10:41

猪疯你都信?

休闲小妖 发表于 2009-6-6 10:42

甘唔通信猪欣呀?

广州小朋友 发表于 2009-6-6 10:45

我觉得我比距可信

小愚儿 发表于 2009-6-6 10:49

那尼

hidefish 发表于 2009-6-6 11:14

啧啧

gaobing 发表于 2009-6-6 11:15

好有深度
页: [1]
查看完整版本: d day...