zhudou 发表于 2009-6-9 21:09

慢到你唔信

见识到龟速……
今日去打印,开个文件就死一次机,按左打印键之后完全无反应,等左好耐先可以郁。顶!!我打四张纸咋!足足用左几分钟!
我无话要彩打自己就擅作主张帮我彩打,打出来既效果好差,仲话“系甘嘎啦”,顶!纸质差到鬼甘仲收我1蚊一张,你唔好去抢!
以后都唔立乱去街边D打印店打印,今日系逼不得已,周围就得距一间……

邪433 发表于 2009-6-9 21:14

东莞那边黑白打印都2蚊张

冰山俊男 发表于 2009-6-9 21:17

伤枫悲秋 发表于 2009-6-9 22:02

过离打

后院居士 发表于 2009-6-9 23:08

我信
页: [1]
查看完整版本: 慢到你唔信