十指紧扣 发表于 2009-6-13 22:20

我也很穷

吖yan 发表于 2009-6-13 22:26

我都想升級

十指紧扣 发表于 2009-6-13 22:37

22# 吖yan
发PP 能够提速升级

吖yan 发表于 2009-6-13 22:51

23# 十指紧扣
冇勇氣啊,有冇其他途徑啊?

十指紧扣 发表于 2009-6-13 22:52

有,稳个地主包养咯

吖yan 发表于 2009-6-13 22:55

去邊度穩啊,可行性唔大。算啦。

十指紧扣 发表于 2009-6-13 23:00

到处是财主 地主

吖yan 发表于 2009-6-13 23:03

算啦,我都喺無聊先至上嚟消磨時間姐。遲D就閉關唔玩啰。

十指紧扣 发表于 2009-6-13 23:04

闭关做尼姑?

吖yan 发表于 2009-6-13 23:05

做尼姑都幾好喔

十指紧扣 发表于 2009-6-13 23:13

我都觉得,可以调戏和尚

吖yan 发表于 2009-6-13 23:14

木有和尚被我TX

十指紧扣 发表于 2009-6-13 23:15

额,这个嘛,自己挖掘

吖yan 发表于 2009-6-13 23:22

我知

cainshy 发表于 2009-6-14 01:08

快速致富。
我当时怎么想不到这办法

十指紧扣 发表于 2009-6-14 01:41

呵呵想致富,请铺路

donger623 发表于 2009-6-14 04:05

874LS
页: 1 [2]
查看完整版本: 我要摆脱贫困