十指紧扣
发表于 2009-6-13 22:20
我也很穷
吖yan
发表于 2009-6-13 22:26
我都想升級
十指紧扣
发表于 2009-6-13 22:37
22# 吖yan
发PP 能够提速升级
吖yan
发表于 2009-6-13 22:51
23# 十指紧扣
冇勇氣啊,有冇其他途徑啊?
十指紧扣
发表于 2009-6-13 22:52
有,稳个地主包养咯
吖yan
发表于 2009-6-13 22:55
去邊度穩啊,可行性唔大。算啦。
十指紧扣
发表于 2009-6-13 23:00
到处是财主 地主
吖yan
发表于 2009-6-13 23:03
算啦,我都喺無聊先至上嚟消磨時間姐。遲D就閉關唔玩啰。
十指紧扣
发表于 2009-6-13 23:04
闭关做尼姑?
吖yan
发表于 2009-6-13 23:05
做尼姑都幾好喔
十指紧扣
发表于 2009-6-13 23:13
我都觉得,可以调戏和尚
吖yan
发表于 2009-6-13 23:14
木有和尚被我TX
十指紧扣
发表于 2009-6-13 23:15
额,这个嘛,自己挖掘
吖yan
发表于 2009-6-13 23:22
我知
cainshy
发表于 2009-6-14 01:08
快速致富。
我当时怎么想不到这办法
十指紧扣
发表于 2009-6-14 01:41
呵呵想致富,请铺路
donger623
发表于 2009-6-14 04:05
874LS