874..........牙痛,
救命啊好耐无牙痛啦痛到成个人软撇撇
谁有办法打救我 PS刚饮了一大杯斑沙 自沙 食粒止痛药先 未有牙痛嘅經驗 3# 小愚儿 伤胃 没经验 未有牙痛嘅經驗
吖yan 发表于 2009-6-13 22:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 晒命 食一粒就好 狠狠心拔掉它嘿嘿 琴晚吃太多了~~ 除了忍痛还可以做啥~ 牙痛不是病,痛起来要命
教你个办法
黑豆煲生地
加点黑糖
喝下去
止痛一流 拔牙啦啊ME 拔牙啦啊ME
唔知叫乜鬼 发表于 2009-6-13 22:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 只是上火牙肉痛!拔牙更痛啊! 猩猩也牙痛
长智慧牙了
教你个办法
黑豆煲生地
加点黑糖
喝下去
止痛一流
五山的阿kane 发表于 2009-6-13 22:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 生地熟地都是活血解毒的,黑豆解毒,黑糖良血,我明,问题宜家咩都无! 琴晚吃太多了~~
吉穿春子 发表于 2009-6-13 22:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 我琴晚都无食好多遮 一粒散利痛,加凉茶 如果系烂牙痛,就用喇叭丸塞住据!
冇喇叭丸就或者含盐水!
本人经验之谈!绝对有效果!
页:
[1]
2